Moroccanoil Stylescapes™ to unikalny program wsparcia stylistów oferujący oryginalne możliwości zwiększenia przychodów salonów fryzjerskich poprzez stworzenie nowego, sponsorowanego przez markę pakietu usług. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu, jakim jest edukacyjna video-broszura, nauka proponowanych stylów jest jeszcze łatwiejsza!
Moroccanoil Stylescapes™ to oferowana w salonach usługa nadania fryzurze glamouru i wdzięku poprzez stworzenie olśniewającego warkocza prosto ze światowych stolic stylu: Nowego Jorku, Mediolanu, Londynu i Paryża. Dzięki Stylescapes™ Moroccanoil otwiera nowy etap w edukacji fryzjerów w Polsce.
Video-broszura wyposażona jest w ekran LCD o przekątnej 7 cali. Filmy (każdy trwa ok. 4 minut) są w języku angielskim, ale posiadają polskie napisy. Przedstawiają cztery rodzaje warkocza:
- Nowy Jork – centralny warkocz liniowy z nowoczesnym rozwidleniem na boki
- Mediolan – dobierany warkocz-łańcuch okalający luźne fale
- Londyn – warkocz poprzeczny spięty w zalotny kucyk z boku głowy
- Paryż – kłos upięty w kok, czyli nowy styl na czerwony dywan
Wszystkie fryzury krok po kroku wykonuje Kevin Hughes, Globalny Ambasador Moroccanoil. Każdy warkocz z kolekcji Stylescapes™ jest wykonywany z najwyższą precyzją i perfekcją.
Usługa może być dodatkiem do innej usługi wykonywanej w salonie lub samodzielną usługą świadczoną podczas krótkiej wizyty, np. w przerwie na lunch.
Moroccanoil już planuje kolejne edycje video-broszur – na całym świecie dwie dotychczasowe edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem stylistów.
Więcej informacji u Reprezentantów Handlowych Moroccanoil (www.jbsoptima.pl).