Co sprawia, że OMC Hairworld jest tak wyjątkowy? Jego zdolność organizacji do przyciągania talentów ze wszystkich zakątków świata, a także ustawienie ich na unikalnej platformie w konkurencyjnym środowisku. OMC Hairworld 2017 odbył się w zeszłym tygodniu w Paris Expo Porte de Versailles, znany jako Igrzyska Olimpijskie we Fryzjerstwie.

W sobotę odbyła się  impreza koktajlową znana jako OMC Global Award Night. Wśród najlepszych nagród światowych przyznawanych w tej ceremonii jest Best Magazine Award, która została łaskawie przekazana przez OMC World President Salvatore Fodera  dla  Sergi Bancells, dyrektora generalnego Estetica USA, Hiszpanii i Ameryki Łacińskiej, który otrzymał piękne trofeum  reprezentując  22 międzynarodowe edycje na całym świecie Estetica International Network!

„Ta nagroda docenia pracę Estetica Magazine i uznanie dla branży fryzjerskiej w skali globalnej” – powiedział Salvatore Fodera, Prezes OMC World. „Wsparcie wydarzeń na całym świecie poświęconych sztuce, jak konkursy OMC Hairworld”.

To kolejne pożądane wyróżnienie dla  magazynu Estetica, który otrzymał w tym roku nagrodę Global Press Award na Międzynarodowym Kongresie Intercoiffure w Japonii.

Inne uznania OMC Hairworld objęły nagrody: za całokształt kariery zawodowej  dla włoskiego mistrza Gigi Gandini i północnoamerykańskiej ikony włoskiej Ann Bray, a także Sponsorów Nagród dla Wella Professionals, L’Oréal Professionnel i Takara Belmont.

NAJLEPSZY MAGAZYN MODY FRYZJERSKIEJ  W ŚWIECIE

Historia EstetICA rozpoczęła się w marcu 1946, kiedy Mino Pissimiglia założył magazyn w Turynie (Włochy). Te małe piękne strony wkrótce stały się najbardziej szanowanym magazynem w włoskim przemyśle fryzjerskim, a później podbijającym rynki światowe. W 1958 r. Czasopismo dotarło do Japonii, w latach 1962-63 do Peru, Ameryki Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie, a w 1977 r. uruchomiono międzynarodową wersję włoską / angielską. W marcu 1991 r. Ogłoszono projekt sieci Estetica International Network z wydaniami  lokalnymi: największa sieć w krajach europejskich, przed rozszerzeniem do Stanów Zjednoczonych i Azji. Produkowana w 23 wersjach ESTETICA jest obecna w ponad 60 krajach, a ich wydanie wynosi 300 000 egzemplarzy.