W imponującej scenerii Museu Nacional d’Art de Catalunya w samym sercu Barcelony, Goldwell przedstawił innowacyjny produkt w segmencie koloryzacji włosów – @Pure Pigments. Dzięki @Pure Pigments koloryści będą mogli stworzyć zupełnie nowy wymiar efektów kolorystycznych. Podstawą jest rewolucyjna technologia, która została opracowana we współpracy z Fujifilm i Uniwersytetem Technicznym w Dreźnie.
Iluminujący kolor włosów to efekt połączenia zupełnie nowych, czystych pigmentów (@Pure Pigments) z farbami Topchic, Colorance i Nectaya. Warstwa unikalnych, bezpośrednich pigmentów połączona z farbą oksydacyjną zapewnia większy połysk, wzmocnienie intesywności koloru oraz wyższą odporność na wypłukiwanie się.
Ponad 70 dziennikarzy z całego świata było zachwyconych, że jako pierwsi mogli uczestniczyć w światowej premierze @Pure Pigments. Prezentację otworzył Cory Couts, prezes Kao Salon Global. Podkreślił ogromne znaczenie innowacji w rozwoju salonu. Stephan Becker, wiceprezes Kao Salon Global ds. Marketingu, przypomniał wszystkie innowacje, które ukształtowały dziedzictwo Goldwell i ugruntowały pozycję Goldwell jako eksperta w koloryzacji włosów.
Pasja do koloru, oferowanie najlepiej uzupełniającego się portfolio produktów do koloryzacji włosów oraz misja innowacji zaawansowanych technologicznie, niezawodnych produktów do koloryzacji to nie wszystko na co stać Goldwell. Marka poszła o krok dalej i stworzyła całkowicie nowy wymiar koloru włosów przy użyciu Elumenated Color Additive @Pure Pigments. Dr Dominik Pratt, wiceprezes Kao European Research Laboratories, ujawnił założenia przełomowej innowacji technologii pigmentów HD3 – zupełnie nowej generacji cząsteczek pigmentów bezpośrednich zainsprowanej barwnikami fotograficznymi o wysokiej rozdzielczości i opracowanej we współpracy z Fujifilm i Uniwersytetem Technicznym w Dreźnie.
Ponad dziesięć lat badań oraz ponad tysiąc syntetyzowanych i przetestowanych pigmentów zaowocowało rewolucyjną technologią koloru, która farbuje włosy w nowy sposób. Połączona z produktami do koloryzacji Goldwell zapewnia niesamowite efekty kolorystyczne o wielowymiarowym połysku.
Na zakończenie spotkania, John Moroney, Dyrektor Kreatywny Kao Salon Global oraz Rebecca Hiele, Goldwell International Artist, która była jednym ze stylistów tworzących wizerunki do kampanii @Pure Pigments, zaprezentowali efekty na modelkach. Pokazano imponujące efekty Color Morphing, Color Boosting i Color Washing, które zachwyciły gości.
– @Pure Pigments pozwolą wynieść usługi koloryzacji na wyższy poziom. Oferujemy kolorystom Goldwell cały świat kreatywnych kolorów, które nie tylko zachwycą ich klientów, ale również podwyższą poziom wiedzy stylistów na temat koloryzacji włosów – mówi John Moroney.
Goldwell @Pure Pigments zadebiutują w marcu 2018 roku.
Będą dostępne w wybranych salonach współpracujących z marką Goldwell.