Fokus na jesienne trendy: trenerzy współpracujący z Davines specjalnie dla Harper’s Bazaar

899

Fryzury inspirowane Fridą Kahlo lub barwami chmur w świetle zachodzącego słońca, a może falowana miękka objętość albo nawiązanie do trendów lat 90. Trenerzy współpracujący z Davines: Rafał Potomski, Adam Żolik, Karolina Chodzeńska oraz Karolina Sztejn – stworzyli pięć jesiennych looków. Efekty sesji zdjęciowej obejrzycie w listopadowym, jubileuszowym wydaniu Harper’s Bazaar.

ETNOMINIMALIZM
Fryzury stworzone przez Rafała Potomskiego. Jak mówi ich autor: „Zainspirowałem się Fridą Kahlo, prekursorką dredloków i upięć, czy to z warkoczy, czy z doczepionych włosów. Meksykańska malarka inspiruje bowiem dziś nie tylko artystów i kreatorów mody, ale też kobiety, które lubią upięcia eteryczne, zachowujące jednak pierwiastek męski w postaci subtelnego sześcianu – kształtu charakterystycznego dla stylu etno na jesień–zimę 2017/18. Paleta barw jest iście jesienna: od łagodnego miodowego blondu po beże i brązowe szarości z odrobiną złota”.

Rafał Potomski (AtelieRPotomski, Kraków) – fryzjer, freelancer, ambasa­dor linii More Inside Davines. Współtworzył projekt Show dla Intercoiffure w Paryżu i Alternative Hair Show w Wiedniu. Dzięki temu znalazł się w teamie współtwórców Alternative Hair Show w Royal Albert Hall w Londynie. Założyciel AtelieRPotomski w centrum Krakowa.

Produkt Davines, który nadaje blask fryzurze: Shimmering Mist, More Inside.


KOLOROWE AFRO
Fryzura stworzona przez Adama Żolika.
Gdzie szukać inspiracji dla codziennej pracy? Dla Adama Żolika były to tym razem barwy nieba. Jak mówi: „Inspiracją do stworzenia tej fryzury były dla mnie chmury skąpane w świetle zachodzącego słońca, gdzie barwy przenikają się miękko w swoich intensywnościach, a ich kształty nie dają się zgeometryzować. Poruszając się w estetyce pewnego «nieułożenia», pokazuję piękno struktur pełnych objętości”.

Adam Żolik (Czesanka, Poznań) – trener Davines szkolący się w międzynarodowym zespole trenerów z całego świata. Uczestniczył w przy­gotowaniach do pokazów takich gwiazd światowego fryzjerstwa jak Angelo Semi­nara czy Tim Hartley oraz Akademia Allilon. Występował na wielu scenach w Polsce, współtworzył Diamond Show, Hair On Stage czy Davines Discovery Event.

Produkt Davines, który zdefiniuje loki: Curl Building Serum, More Inside


MIĘKKIE FALE

Fryzura stworzona przez Karolinę Chodzeńską.
Jak mówi sama autorka: „Ta propozycja, bazująca na miękkiej falowanej objętości,
jest skierowana do kobiet mających włosy o różnym gatunku i długości. Przy dłuższych otrzymamy efekt nonszalancji, przy krótkich złagodzimy rysy twarzy. Kształt fal może być różny, w zależności od oczekiwań i temperamentu. Taką fryzurą można wręcz podkreślić nastrój kobiety, a na pewno sprawić, że będzie wyglądać wyjątkowo i niecodziennie”.

Karolina Chodzeńska (Zwierzenia Grzebienia, Warszawa) – trenerka Davines. Najbar­dziej ceni w swojej pracy to, że choć pracuje w zawodzie od 20 lat, wciąż każdego dnia uczy się i doświadcza czegoś nowego. Ulubione momenty w pracy to chwile spędzone z ciekawymi ludźmi. Inspiruje ją kobiecość.

Produkt Davines, który nadaje włosom objętość: Volu Hair Mist, Essential Haircare.


BOB W NOWEJ ODSŁONIE

Fryzura stworzona przez Karolinę Sztejn. Tu rządzi miękka forma, podkreślająca klasyczne cięcie. Jak mówi Karolina Sztejn:   „Oparłam się na trendach lat 90. Wtedy fryzury charakteryzowały się prostą i gładką formą, w przeciwieństwie do szalonych natapirowanych fryzur lat 80. Zależało mi na uzyskaniu miękkiej formy, która podkreśli klasyczne cięcie. Używając okrągłej szczotki, określiłam naturalny kształt i lekką formę, która doskonale uwidoczniła klasyczną linię strzyżenia”.

Karolina Sztejn (Pracownia Fryzjerska Sztejn, Kraków) – fryzjer od 20 lat, trener marki Davines. W swojej pracy ceni dokładność, a bardziej niż nowe trendy inspiruje ją klasyka, która jest według niej nieśmiertelna. Jak mówi, we włosy klientów wplata swą kobiecą siłę i pewność siebie. Mimo doświadczenia wciąż z pokorą podchodzi do materii, jaką są włosy.

Produkt Davines, który nadaje włosom objętość: Volume Boosting Mousse, More Inside.

Materiały: Harper’s Bazaar
Foto: Zuza Krajewska/LAF

Davines – włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer, Hongkongu oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w ponad 90 krajach świata. Dyrektorem artystycznym marki jest Angelo Seminara – czterokrotny zdobywca wyróżnienia British Hairdresser of the Year, współpracujący z największymi projektantami. Angelo zdobył międzynarodową sławę dzięki swojej pracy podczas pokazów mody w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie oraz Mediolanie, jak również poprzez współpracę z domami mody, m.in.: Chanel, Hermes, Dolce&Gabbana czy Vivienne Westwood.

W Davines każdy produkt to efekt połączenia najwyższego rzemiosła i najnowszych technologii w kosmetyce. Formuły powstają na bazie składników pochodzenia naturalnego, przy użyciu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, a ich opakowania są neutralne dla środowiska. Od listopada 2016 r. Davines znajduje się w grupie firm BCORPORATION, które wykorzystują biznes jako narzędzie do wywierania pozytywnego wpływu na ludzi i środowisko.

Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.
Więcej informacji: www.davines.com/pl oraz www.facebook.com/davinespolska