Włosy opowiadają historię, którą Rafał Potomski przeżywa tak samo jak Frida Khalo, diwa jego nowej kolekcji. Malarka, feministka, rewolucjonistka. Postać uniwersalna, na co dzień ukrywająca się za zasłoną kwiatów i barwnych kreacji. Stylizacje Potomskiego odrzucają publiczny wizerunek malarki, obnażając jej prywatność. Obraz wydobyty spod maski prowokuje, zmusza do myślenia, otwiera nowe horyzonty. Ukazuje prawdziwe oblicze Fridy, która jednocześnie zamyka w sobie pierwiastek męski i żeński, tym samym stając się pierwowzorem współczesnego portretu Gender. Pozwala swobodnie balansować pomiędzy modelami i modelkami. Wykorzystać luźne uczesania, dredy i dredloki, traktując twórczość Khalo Z przymrużeniem oka.
W stylizacji Potomskiego sztuka jest produktem ubocznym rzemiosła fryzjerskiego. Całość uzupełniają stroje, które sam zaprojektował i pomalował ręcznie, wykorzystując odcienie błękitu, łączące kolor niebieskiego domu Fridy z niebem. Charakteryzacje Honoraty Pawlak nawiązują do obrazów Khalo. Wyraziste brwi, będące dziedzictwem narodowym Meksyku stają się elementem nowoczesnego makijażu. A monochromatyczne fotografie Piotra Stokłosy to ukłon do „minimalizmu” malarki.