Intensywne warsztaty biznesowe skierowane do właścicieli salonów fryzjerskich i kosmetycznych chcących rozwijać kompetencje managerskie oraz umiejętności przywódcze, efektywnie zarządzać swoim przedsiębiorstwem oraz budować przewagę na konkurencyjnym rynku. Celem szkolenia jest pozyskanie wiedzy oraz umiejętności dotyczących zarządzania firmą pod kątem:
– Kreowania efektywnej polityki personalnej (jak zbudować wspaniały zespół, jak zrekrutować zespół minimalizując ryzyko zatrudnienia niewłaściwych osób, jak być dobrym liderem?)
– Efektywnego zarządzenia finansami firmy (co to jest budżet i jak nim zarządzać, jak kontrolować finanse firmy, jak pomnażać zyski i budować kapitał, jak wyliczyć cenę usługi i koszt produkcyjny).
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy będą mieli wiedzę umożliwiającą świadome zarządzanie własną firmą, co pozwoli na zwiększenie zysków, liczby klientów salonu oraz pomoże w budowaniu konkurencyjnej pozycji na rynku.
Czas trwania: 2 dni
Szkolenia organizowane są w bardzo kameralnych grupach Informacje i zapisy:
Tel. 22 826 62 67, 604 589 977
recepcja@dhoh.pl
Daria Cieplak
Ekonomista, trener, współwłaściciel i dyrektor zarządzający w Atelier „Dobrawa House of Hair” oraz Akademii szkoleniowej Dobrawa House of Hair Education. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną oraz HR w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, w tym na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C, zarządzania zespołami sprzedażowymi w różnych branżach. W ostatnich latach była związana ze światowym liderem z branży doradztwa personalnego, gdzie początkowo zarządzała zespołami sprzedażowymi, rozwijając biznes, w tym nowe oddziały firmy oraz dbając o efektywność procesów, a następnie zajmowała stanowisko HR Managera na Polskę. Rekrutowała, budowała zespoły zarówno sprzedażowe, administracyjne jak i specjalistyczne. Kreowała i wdrażała rozwiązania HR oraz założenia polityki personalnej, tworząc przyjazne i rozwojowe środowisko pracy. Pracuje jako Ekspert zewnętrzny z firmami różnych rozmiarów i z różnych branż, „uleczając” ich sytuację, wydobywając potencjał, wskazując perspektywy na przyszłość tym samym umożliwiając efektywne ich działanie i rozwój. Trener sprzedaży, Coach. W spółkach odpowiada za całokształt zagadnień biznesowych.