Moda przemija, styl pozostaje – ten ponadczasowy manifest indywidualizmu przyświeca tegorocznej kampanii marki KEVIN.MURPHY, zatytułowanej Come as you are.
W 2018 roku sezonowe trendy przestają mieć znaczenie. Żadna moda nie jest uniwersalna, a pogoń za nią ustępuje poszukiwaniom własnego stylu. Czasy szablonowych fryzur, odtwarzanych z katalogów bezpowrotnie minęły, ustępując miejsca włosom dopasowanym do naszej osobowości.
Come as you are to tegoroczny trend akcentujący indywidualizm w jego najczystszej postaci. Jedynym wymogiem, jaki w 2018 roku stawiamy włosom, jest blask i naturalna tekstura. Dobierając fryzurę zwracamy uwagę na wszystkie aspekty życia osoby, która będzie ją nosić: tempo życia, ulubione aktywności, faktury, tkaniny, niepowtarzalną estetykę.
Kampania nawiązuje do wpływów grupy Memphis i Comme des Garçons, nawołując do odrzucenia zasad „dobrego smaku” i poddania w wątpliwość utartych rozwiązań.
W poszukiwaniu własnego stylu wszystkie techniki i narzędzia są dozwolone, a finalny efekt ma podobać się najważniejszym kreatorom trendów – nam samym.
KEVIN.MURPHY nie kreuje mody. KEVIN.MURPHY pomaga odnaleźć styl.