Marka Mohito zaprezentowała na specjalnym evencie w Warszawie kolekcję wiosna/lato 2018. Sesja do kampanii powstała w Marrakeszu w Maroku. Partnerem wydarzenia był Moroccanoil.
Wnętrze lokalu łudząco przypominało marokańskie restauracje. Wszystko tonęło w kwiatach, palmach i wielkich grafikach prezentujących kolekcję Mohito. Projektanci Mohito postawili w niej na kolor, wyraziste wzory i romantyczne akcenty.
Moroccanoil w ramach własnego stoiska zaprezentował wszystkie produkty oraz inne ciekawe rzeczy, które oferuje: ręczniki, szczotki, kosmetyczki podróżne itp. Fachową pomocą służyli: Rafał Krajewski, Regional Education Manager JBS Optima/Moroccanoil (który także uczesał dwie piękne modelki) oraz opiekunowie marki w Polsce. Każdy z gości – ponad 100 osób, głównie branża modowa, styliści i redaktorzy z magazynów mody, styliści freelancerzy, osoby z biur reklamy gazet i portali, blogerzy, influencerzy – mógł podejść na stoisko Moroccanoil i przetestować produkty. Ponadto otrzymał gift pack z miniproduktami Moroccanoil.
Na prezentacji kolekcji pojawiły się także celebrytki. Katarzyna Zielińska, Paulina Krupińska, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Pisarek i Natalia Klimas. Dla nich marka przygotowała specjalne, VIP-owskie prezenty.
Fot. Arkadiusz Obszyński