#PASSIONFORLIFE: połączyła ich pasja

996

 #PASSIONFORLIFE to ogólnopolski, charytatywny projekt marek Milek Design oraz Schwarzkopf Professional. W ramach inicjatywy powstanie limitowana edycja kalendarza, do którego zostało zaproszonych 12 utalentowanych gości, których połączyła pasja do działania, wytrwałość w dążeniu do celu i chęć pomocy innym. Całkowity dochód ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestrację potencjalnych dawców szpiku.

Ideą projektu #PASSIONFORLIFE jest zachęcanie osób do przezwyciężanie swoich barier. 12 wyjątkowych postaci ze świata sportu, mody, fryzjerstwa, fotografii i muzyki, opowiedziało na łamach kalendarza swoje historie, aby zachęcić przyszłego właściciela planera do realizacji marzeń i pracy przez cały rok. Każdy miesiąc jest nową opowieścią, a każda opowieść zawiera osobiste detale i niesamowicie inspirujące historie.

  1. Piotr Bratosiewicz – podróżnik, fotograf, twórca projektu „Collecting Stamps”
  2. Edyta Litwiniuk – wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkoatletyce oraz była zawodniczka kadry narodowej
  3. Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata, „człowiek z żelaza”
  4. Agnieszka Rosa – ceniona projektantka biżuterii oraz założycielka niszowej marki ROSA Gold Chains
  5. Katarzyna Poniatowska-Miłek i Darek Miłek – mistrzowie fryzjerstwa, założyciele MILEK DESIGN oraz debiutującej marki 1909 Fryzjerzy
  6. Bartłomiej Mirecki – młody i utalentowany kierowca, który rywalizuje w kilku prestiżowych seriach wyścigów samochodowych na terenie Europy
  7. Anna Halarewicz – jedna z najbardziej utalentowanych i rozpoznawalnych ilustratorek mody w Polsce
  8. Agata Tanter- wydawca i redaktor naczelna portalu Lamode.info
  9. Rita Zimmermann – wyjątkowa artystka i utalentowany fotograf
  10. Kasia Kryst – założycielka wielokrotnie nagradzanej marki modowej KAS KRYST
  11. Ewelina Fabisiak – założycielka restauracji w rytmie slowfood I LOVE JUICE
  12. KAMP! – Jeden z najważniejszych polskich zespołów elektronicznych, który zapoczątkował scenę elektropop w Polsce.

Partnerami strategicznymi projektu są marki Milek Design – za którą stoją trzy kultowe salony w Warszawie, oraz  Schwarzkopf Professional – oferująca profesjonalne produkty do pielęgnacji, koloryzacji oraz stylizacji włosów.  Obie marki każdego dnia dzielą się swoją pasją do włosów i są cenione za profesjonalne podejście do klientów. Patronat medialny objął ogólnopolski magazyn ELLE oraz portal FashionPost.

Kalendarz będzie dostępny od początku listopada na stronie www.lovesimply.pl oraz w salonach Milek Design w Warszawie. Cena kalendarza wynosi 95 zł a 100% dochodu ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestrację potencjalnych dawców szpiku. Dołącz do nas! Bohaterowie kalendarza już to zrobili!