#PASSIONFORLIFE to ogólnopolski, charytatywny projekt marek Milek Design oraz Schwarzkopf Professional. W ramach inicjatywy powstanie limitowana edycja kalendarza, do którego zostało zaproszonych 12 utalentowanych gości, których połączyła pasja do działania, wytrwałość w dążeniu do celu i chęć pomocy innym. Całkowity dochód ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestrację potencjalnych dawców szpiku.
Ideą projektu #PASSIONFORLIFE jest zachęcanie osób do przezwyciężanie swoich barier. 12 wyjątkowych postaci ze świata sportu, mody, fryzjerstwa, fotografii i muzyki, opowiedziało na łamach kalendarza swoje historie, aby zachęcić przyszłego właściciela planera do realizacji marzeń i pracy przez cały rok. Każdy miesiąc jest nową opowieścią, a każda opowieść zawiera osobiste detale i niesamowicie inspirujące historie.
- Piotr Bratosiewicz – podróżnik, fotograf, twórca projektu „Collecting Stamps”
- Edyta Litwiniuk – wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkoatletyce oraz była zawodniczka kadry narodowej
- Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata, „człowiek z żelaza”
- Agnieszka Rosa – ceniona projektantka biżuterii oraz założycielka niszowej marki ROSA Gold Chains
- Katarzyna Poniatowska-Miłek i Darek Miłek – mistrzowie fryzjerstwa, założyciele MILEK DESIGN oraz debiutującej marki 1909 Fryzjerzy
- Bartłomiej Mirecki – młody i utalentowany kierowca, który rywalizuje w kilku prestiżowych seriach wyścigów samochodowych na terenie Europy
- Anna Halarewicz – jedna z najbardziej utalentowanych i rozpoznawalnych ilustratorek mody w Polsce
- Agata Tanter- wydawca i redaktor naczelna portalu Lamode.info
- Rita Zimmermann – wyjątkowa artystka i utalentowany fotograf
- Kasia Kryst – założycielka wielokrotnie nagradzanej marki modowej KAS KRYST
- Ewelina Fabisiak – założycielka restauracji w rytmie slowfood I LOVE JUICE
- KAMP! – Jeden z najważniejszych polskich zespołów elektronicznych, który zapoczątkował scenę elektropop w Polsce.
Partnerami strategicznymi projektu są marki Milek Design – za którą stoją trzy kultowe salony w Warszawie, oraz Schwarzkopf Professional – oferująca profesjonalne produkty do pielęgnacji, koloryzacji oraz stylizacji włosów. Obie marki każdego dnia dzielą się swoją pasją do włosów i są cenione za profesjonalne podejście do klientów. Patronat medialny objął ogólnopolski magazyn ELLE oraz portal FashionPost.
Kalendarz będzie dostępny od początku listopada na stronie www.lovesimply.pl oraz w salonach Milek Design w Warszawie. Cena kalendarza wynosi 95 zł a 100% dochodu ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestrację potencjalnych dawców szpiku. Dołącz do nas! Bohaterowie kalendarza już to zrobili!