DAVINES X HARPER’S BAZAAR

1162

Na jakie fryzury stawiamy tej jesieni? Wzory Imprinting namalowane na włosach, miękkie fale, upięcie przypominające nakrycie głowy stewardes czy nowy wygląd loków – to propozycje zespołu fryzjerów współpracujących z Davines. Inspiracją są wybiegi największych domów mody. Zestawienie najmocniejszych trendów sezonu znajdziecie w sesji „Więcej mody we włosach” w listopadowym wydaniu Harper’s Bazaar.

Fryzury stworzyli: Agnieszka Piskozub, Cezary Paszun, Michał Wojciechowicz oraz Daniel Jamróg. Koordynatorem i współtwórcą sesji był Rafał Potomski.

IMPRINTING

„Odważna propozycja i pomysł na krótką fryzurę. Nawiązując do pokazu Miu Miu, wykorzystałam innowacyjną metodę koloryzacji – Imprinting. Jej twórcą jest światowa gwiazda fryzjerstwa, dyrektor artystyczny Davines Angelo Seminara. Koloryzację wykonałam przy użyciu szablonu Imprinter, który ułożony według odpowiedniego wzoru nadał krótkiej fryzurze wielowymiarowy charakter i efekt inspirowany londyńską modą uliczną”, mówi Agnieszka Piskozub.

Agnieszka prowadzi Salon Agnieszka Piskozub w Bydgoszczy i jest Kolor Ambasadorką Davines. Współtworzyła zespoły pracujące przy szczecińskim Fashion Expo oraz przy pokazie Gosi Baczyńskiej z okazji 150-lecia Harper’s Bazaar. Finalistka, a następnie jurorka prestiżowego konkursu World Style Contest. Szkoli się w Polsce i w Europie.

MIĘKKIE FALE

„Inspiracją był pokaz Chloé. Miękkie fale podkreślają objętość włosów i wielowarstwową koloryzację. Efekt uzyskałem przy pomocy mleczka Ol All In One Milk Davines, zaaplikowanego u nasady włosów, oraz sprayu Blowdry Primer Your Hair Assistant Davines, który podkreślił fale. Na końce wilgotnych włosów wmasowałem olejek

Ol Oil Davines. Stwórz fale, a następnie delikatnie rozrzuć je palcami”, radzi Cezary Wiktor Paszun, założyciel oraz od 25 lat dyrektor kreatywny Salonu Cesare Hair Spa we Wrocławiu.
Cezary jest absolwentem londyńskiej akademii Toni & Guy i szkoleniowcem. Mediolan, Hongkong, Dubaj czy Los Angeles to tylko niektóre z jego miejsc pracy. W pracy preferuje naturalne piękno, praktyczne formy i subtelne koloryzacje. Podstawą jego prac jest perfekcyjna pielęgnacja.

FURAŻERKA

„W najnowszej kolekcji Chanel nawiązuje do lat 40. ubiegłego wieku. Moją uwagę przykuły furażerki, czyli nakrycia głowy charakterystyczne dla stewardes. Chciałem nadać włosom taki kształt. By uwspółcześnić fryzurę, pozostawiłem figlarną kitkę. Użyłem lakieru średnio utrwalającego More Inside Davines. Nadaje on fryzurze blask i pozwala na zabawę z formowaniem furażerki, pozostawiając włosy zdyscyplinowane”, tłumaczy Michał Wojciechowicz z AtelieRPotomski w Krakowie.
Michał jest absolwentem prestiżowej szkoły fryzjerskiej Zaremba Interna­tional Academy i uczniem Rafała Potomskiego. W zawodzie najważniejsze są dla niego pokora wobec materii, którą wyko­rzystuje w podążaniu i poszukiwaniu geome­trii we fryzjerstwie, oraz poszanowanie indy­widualnego typu osobowości. Nożyczki w jego rękach są niczym pióro dla pisarza.

LOKI

„Inspiracją była nowa kolekcja Christiana Diora oraz ostatnia kolekcja fryzur Angelo Seminary.

Mój pomysł na włosy nawiązuje do przełomu lat 70. i 80. oraz formy sześcianu. Zależało mi na pokazaniu nowego wyglądu loków. Cała forma fryzury została wykonana okrągłym żelazkiem, dlatego też zabezpieczyłem włosy przed działaniem wysokiej temperatury i użyłem sprayu Blowdry Primer Davines”, opowiada Daniel Jamróg, założyciel Pracowni Fryzur Jamróg w Tarnowie. Daniel jest Kolor Ambasadorem Davines. Uczestniczy w wielu szkoleniach w kraju i za granicą. Praca przy pokazach i sesjach modowych to jego pasja. Jego myślą przewodnią w całej drodze zawodowej jest „zrównoważone piękno”.

Koordynatorem i współtwórcą sesji „Więcej mody we włosach” był RAFAŁ POTOMSKI – założyciel AtelieRPotomski w centrum Krakowa. Fryzjer, freelancer, ambasador linii More Inside Davines. Współtworzył projekt Show dla Intercoiffure w Paryżu i Alternative Hair Show w Wiedniu. Dzięki temu znalazł się w teamie współtwórców Alternative Hair Show w Royal Albert Hall w Londynie. Autor kolekcji fryzur: „Road of life”, „Relationshi”, „Dream”, „Blink of an Eye”.

Materiały: Harper’s Bazaar, wydanie listopad 2018

Zdjęcia: Marcin Kempski, I Like Photo.
Modelki: Nastazja – EC Management, Gosia Kluz – D’Vision, Nina – Uncover Models, Killa Rioja – SD models. Makijaż: Iza Kućmierowska. Stylizacja: Daria Biedrzycka. Produkcja: Katarzyna Bajor.

Davines – włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w 95 krajach świata. Dyrektorem artystycznym marki jest Angelo Seminara – czterokrotny zdobywca wyróżnienia British Hairdresser of the Year, współpracujący z największymi projektantami. Angelo zdobył międzynarodową sławę dzięki swojej pracy za kulisami wybiegów w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie oraz Mediolanie, jak również poprzez współpracę z największymi domami mody.
Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – Davines uczestniczy w projekcie Zero Impact Life Gate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.
Więcej informacji: www.davines.com/pl oraz www.facebook.com/davinespolska