4 skuteczne rozwiązania 4 problemów w salonie

2017

Zarządzanie salonem niesie za sobą wiele wyzwań. Paradoksalnie, im większy i lepiej prosperujący biznes, tym więcej nowych trudności. Choć oczywiście lepiej zapobiegać niż leczyć, nie sposób przewidzieć wszystkie potencjalne problemy. Podpowiadamy zatem, jak je rozwiązywać!

Problem nr 1: Wyobraź sobie papierowy zeszyt z grafikiem i terminami wizyt na najbliższy miesiąc. A teraz wyobraź sobie przewrócony przypadkowo kubek kawy, która zalewa ów zeszyt i doszczętnie niszczy wszystkie zawarte w nim notatki…

ROZWIĄZANIE: Elektroniczny kalendarz pozwoli Ci uniknąć takich wypadków, a przy tym zapewni Ci pozbawiony chaosu terminarz wizyt, przejrzysty, zawsze aktualny grafik i klarowny podział zadań. Nieograniczony, zdalny dostęp do terminarza w “chmurze” to większy komfort pracy i większe bezpieczeństwo!

Problem nr 2: Przerywanie wykonywanej akurat usługi w celu odebrania telefonu nie wygląda dobrze w oczach obsługiwanej osoby. Z drugiej strony nieodebrany telefon to ryzyko utraty potencjalnego klienta. Jak zadbać o obie strony?

ROZWIĄZANIE: Pozwól klientom samodzielnie umawiać się do Twojego salonu przez internet. Zaoszczędź czas poświęcany dotąd na odbieranie telefonów i zyskaj wirtualnego recepcjonistę, który sprzedaje Twoje usługi nawet poza godzinami pracy salonu.

Problem nr 3: Gdy klient niespodziewanie nie zjawia się na wizycie, specjalista nie ma już szans umówić na dany termin nikogo innego, w rezultacie tracąc czas i pieniądze. Z drugiej strony zapominalska osoba ze wstydu, że zawiodła, może już więcej nie wrócić w Twoje progi. Jak tego uniknąć?

ROZWIĄZANIE: Korzystaj z automatycznych przypomnień. Nie trać czasu na telefoniczne potwierdzanie wizyt – zostaw to w rękach nowoczesnych technologii i zminimalizuj ilość przegapionych wizyt nawet o 70%!

Problem nr 4: Liczby potrafią sprawić wiele trudności – szczególnie, gdy mowa o obliczaniu wynagrodzeń i prowizji pracowników. Błędy lub niejasności prowadzą do nieporozumień i konfliktów, a te z kolei psują atmosferę w salonie.

Rozwiązanie: Sytuację uratuje dobre oprogramowanie, które pozwoli częściowo zautomatyzować cały proces. Zadanie dodatkowo ułatwi fakt, że w systemie gromadzone będą wszystkie dane niezbędne do wykonywania rozliczeń!

Choć prowadzenie własnego salonu to cała masa obowiązków, nie musisz mieć super mocy, by im podołać. Korzystając z nowoczesnych rozwiązań, takich jak system Versum, z łatwością uporasz się z każdym zadaniem. Poznaj jego kompleksowe funkcje i przekonaj się, jak wielu problemów pomoże Ci uniknąć. Wejdź na www.versum.pl i zacznij korzystać za darmo.