Wywiad: John Moroney – Wiceprezes Kao Salon Creative & Communication

1862
John Moroney - Wiceprezes Kao Salon Creative & Communication

Wiceprezes Kao Salon Creative & Communication ogłasza nowy konkurs – Global Creative Awards.

Rok 2020 będzie rokiem znacznej zmiany: po raz pierwszy Goldwell zaprasza stylistów do udziału w Global Creative Awards. To zupełnie nowy konkurs o zasięgu międzynarodowym, całkowicie poświęcony kreatywności. Porozmawialiśmy z John’em Moroney, wiceprezesem Kao Salon Creative & Communication, by zdobyć więcej informacji na temat zbliżającego się wyzwania.

Styliści brali udział w Goldwell Color Zoom Challenge od siedemnastu lat. W 2020 koncepcja konkursu i nagrody ulegną zmianie – czego się spodziewać?
Jak we wszystkim, nadchodzi czas na zmianę. Zdajemy sobie sprawę, że wraz z rozwojem mediów społecznościowych, możliwość indywidualnej ekspresji kreatywności jest niezwykle ważna dla stylistów. Chcą tworzyć własne wizje i przedstawiać je światu. Jako ich partner, chcemy pomóc im spełnić marzenia, zapewniając im globalną platformę do zaprezentowania swojej kreatywności.

Brzmi wspaniale. Które kategorie i nagrody są nowe?
Po pierwsze, proponujemy kategorie techniczne, które są nową odsłoną dawnego Color Zoom Challenge. Te kategorie to: Nowy Kolorysta Roku i Kreatywny Kolorysta Roku. Są to kategorie rozpoczynające się oceną zdjęcia, a kończące się pracą na żywo podczas corocznego wydarzenia Kao Salon. W tym obszarze dodaliśmy nową kategorię Kreatywny Mistrz Strzyżeń Roku, która skupia się wyłącznie na sztuce strzyżenia. Zupełną nowością są kategorie prasowe, których ocena opiera się całkowicie na zdjęciach. Jest to międzynarodowy konkurs dostępny dla wszystkich stylistów i salonów Goldwell na świecie. Kategorie prasowe to: Męski Stylista Roku, Zespół Stylistów Roku, Awangardowy Stylista Roku, Prasowy Kolorysta Roku. Naszym zdaniem, w ten sposób dajemy naszym stylistom całą gamę nowych możliwości.

Jaka jest Twoja sekretna wskazówka dla stylistów chcących wziąć udział w nowym wyzwaniu?
Jest tak wiele wskazówek, jak stworzyć świetny wizerunek, ale zawsze mówię stylistom: zainwestuj w swoją modelkę. Jest ona czymś więcej niż włosami i zdjęcia nie przedstawiają tylko włosów. Twoja modelka jest tym, co powołuje Twoje dzieło do życia. Poza tym, po prostu to zrób. Zapisz się dla samego doświadczenia. Wygrywanie jest świetne, ale największą wartość ma właśnie doświadczenie i to, czego się nauczysz. Podczas konkurencji wzmocnisz swoją pewność siebie i oko. Kreatywność jest mięśniem jak każdy inny – musisz go trenować, by rósł.

Gdzie odbędzie się ceremonia przyznania nagród?
Wyniki Global Creative Awards zostaną ogłoszone w przyszłym roku w Amsterdamie podczas Kao Salon Global Experience Event. Wydarzenie odbędzie się jedenastego i dwunastego października 2020 roku.

Więcej informacji uzyskasz na stronie www.goldwell.pl oraz u Przedstawicieli Handlowych Goldwell.