Kao Salon Division angażuje konsumentów w akcję „WARTO CZEKAĆ”

690

Kao nawiązuje kontakt z konsumentami, którzy bardzo tęsknią za fryzjerami podczas przymusowego zamknięcia salonów ze względu na COVID-19, zachęcając ich do ponownego przemyślenia wszystkich desperackich poprawek DIY, wspierając ożywienie przemysłu salonów.

Przewijając media społecznościowe, nie można nie zauważyć, że przyjaciele, krewni i inni znajomi lamentują nad obecnym stanem ich wyglądu, kiedy zostali wygnani ze swoich ukochanych salonów i pokazują katastrofalne skutki samodzielnych prób osiągnięcia efektu salonowego.

Być może te posty skłoniły Kao Salon Division do opracowania #WorthTheWait, globalnej kampanii w mediach społecznościowych zaprojektowanej w celu uczczenia wyjątkowych i intymnych relacji, które profesjonaliści salonów nawiązują z klientami. Rzeczywiście, #WorthTheWait jest zorientowanym na konsumenta Kao Salon Industry Recovery Initiative, programu składającego się z wielu kampanii wsparcia mających na celu sprostanie ogromnym wyzwaniom, przed którymi stoi przemysł salonowy i jego specjaliści, gdy rozpoczną ponownie działalność po COVID-19.

Kreatywne treści tej nowej kampanii w mediach społecznościowych mają na celu umocnienie szacunku każdego stylisty przez każdego konsumenta, podkreślając więź społeczną i emocjonalną, którą dzielą. Celem jest zachęcenie klientów salonu do czekania na otwarcie swojego ulubionego salonu, zamiast podejmowania niepotrzebnego „ryzyka” samodzielnego cięcia i farbowania włosów.

„Analizując uważnie, w jaki sposób najlepiej wesprzeć odbudowę tej branży, zbadaliśmy najbardziej znaczące wspólne wartości wśród wszystkich specjalistów, a tym samym ciągłość relacji z klientami stała się kluczowym elementem”, mówi John Moroney, wiceprezes ds. kreatywności i komunikacji Kao Salon. „Wiemy, że styliści spędzają miesiące i lata rozwijając indywidualne relacje z klientami. Utrzymanie tych relacji prawie zawsze wymaga, aby stylista wykraczał poza świadczenie usług salonowych, działając jako bliski przyjaciel, powiernik i nie tylko. Czy jest lepszy sposób na uhonorowanie ich ciężkiej pracy niż stworzenie ruchu konsumenckiego, który rzuca światło na tę naprawdę wyjątkową dynamikę. ”

Kreatywne treści publikowane przez Kao Salon będą koncentrować się na ludzkim elemencie relacji w salonie, a także na niezrównanych umiejętnościach wymaganych od licencjonowanych stylistów. Wszystkie treści będą niezależne od marki i będą wspierane reklamami na Facebooku i Instagramie, zwiększając zarówno wrażenia, jak i zaangażowanie.

Co ważniejsze, każdy stylista i salon będą mogli pobierać i zmieniać przeznaczenie treści na swoich kanałach, umożliwiając swoim klientom i obserwującym zaangażowanie się w post za pomocą spersonalizowanego dialogu.

#WorthTheWait niedługo zadebiutuje na Facebooku i Instagramie. Bądźcie czujni.

#WorthTheWait