W ciągu ostatnich 6 tygodni kampania #HairdressersStayingStrong Estetica była dominującą funkcją naszej globalnej sieci i platform mediów społecznościowych. Ta inicjatywa była tylko jednym z przykładów tego, jak wszyscy razem stawiamy czoła obecnej sytuacji.
Zbliżając się do końca, z dumą ogłaszamy, że wyprodukowano niewiarygodne 250 cyfrowych okładek magazynu Estetica, z których każda zawiera inspirujący cytat renomowanych stylistów z całego świata wraz z ich wizerunkiem. Wiadomości te dotarły z 38 krajów na całym świecie. Pomimo odległości geograficznych wszystkie główne przesłania były bardzo podobne: chociaż opublikowaliśmy wiele komunikatów o pozytywności, optymizmie i wsparciu, najczęściej powtarzającym się tematem była solidarność – fryzjerzy wyrażają zarówno siłę w jedności, jak i dumę z branży, którą reprezentują.
Choć jest jeszcze za wcześnie, aby świętować ostateczne zwycięstwo nad COVID-19, to kampana #HairdresserAppreceptionDay – jest kolejną okazją, aby uhonorować fryzjerów, jednocześnie świętując ich kreatywny geniusz. Utalentowany fryzjer nie tylko sprawi, że będziesz dobrze wyglądać, ale także sprawi, że poczujesz się dobrze, dlatego z przyjemnością udzielamy wsparcia za #HairdresserAppreceptionDay.
Zapraszamy klientów salonów na całym świecie do znalezienia sposobu wyrażenia uznania dla fryzjera. Wiadomość lub gest dobroci – choć niewielki – z pewnością zostanie przyjęty z zadowoleniem. Wystarczy dołączyć hashtag #HairdresserAppreicingDay i dołączyć do nas, aby stać się częścią czegoś wielkiego!