Davines doskonali platformę online umożliwiającą fryzjerom zdobywanie wiedzy i wykorzystywanie jej w praktyczny sposób. Włoska marka przygotowała dla uczestników programu treści edukacyjne z zaangażowaniem członków Akademii Allilon, krajowych trenerów Davines, ale także profesjonalistów zajmujących się rozwojem kompetencji miękkich. Na fryzjerów czeka również rozbudowany katalog nagród, atrakcyjne oferty handlowe i priorytetowy dostęp do nowości produktowych.
Skoro nauka to podróż, Davines postanowił ułatwić fryzjerom pogłębianie wiedzy, udostępniając na platformie nową mapę edukacji. Przenosi ona graczy w podróż po Parmie, siedzibie włoskiego producenta. Układ graficzny mapy startowej inspirowany jest zabytkami architektonicznymi miasta i okolic. Wzbogacono również katalog nagród, które członkowie programu zdobywają za postępy edukacyjne – w poprzedniej edycji DavinesEDU przekazano zwycięzcom ich ponad 100. Fryzjerzy mogą wygrać m.in. vouchery na szkolenia ze strzyżenia, z zakresu odsprzedaży, zestawy kosmetyków, narzędzia, akcesoria do salonu. Atrakcyjne nagrody motywują graczy do regularnego uczestnictwa w angażujących misjach i quizach. Marka opracowuje także specjalne oferty handlowe, do których dostęp mają wyłącznie członkowie DavinesEDU.
Szkolenia fryzjerskie i nie tylko
Na platformie cyklicznie udostępniane są filmy szkoleniowe, które inspirują widzów do codziennej pracy. Fryzjerzy uczą się od najlepszych – członków brytyjskiej Akademii Allilon oraz polskich trenerów Davines. Poznają techniki strzyżenia, koloryzacji, stylizacji oraz pielęgnacji w wykonaniu m.in. Tomasza Bronowickiego, Adama Żolika, Małgorzaty Piechocińskiej, Karoliny Chodzeńskiej, Katarzyny Budzikowskiej-Kuraś, Michała Maliszewskiego, Ireny Bzdoń i Radosława Galińskiego. Do treści prezentowanych podczas szkoleń często odnoszą się zadania dla uczestników. Widzowie np. odtwarzają prezentowany w filmie efekt lub rozwijają go w kreatywny sposób. Davines udowadnia również, że jakość usług fryzjerskich można podnosić poprzez doskonalenie umiejętności miękkich. W tym celu we współpracy z firmą szkoleniową przygotowuje materiały wideo, dzięki którym przedstawiciele branży fryzjerskiej uczą się, w jaki sposób efektywnie komunikować się z klientem, motywować pracowników salonu czy wspierać odsprzedaż.
Jak dołączyć do programu?
Szczegóły DavinesEDU można znaleźć na stronie www.davines.edu.pl. Aby wziąć udział w programie, należy wypełnić formularz dostępny na dedykowanej witrynie. Następnie na wskazany adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. O dostęp do platformy można również zapytać Consulente Davines.