Koncern Kao, właściciel marki Goldwell, zorganizował 18 i 19 października największe wirtualne wydarzenie fryzjerskie tego roku – Kao Salon Virtual Experience (KSVE). Była to odpowiedź Kao na niemożność (z powodu pandemii COVID-19) przeprowadzenia po raz pierwszy Kao Salon Global Experience.
Tegoroczne Kao Salon Global Experience miało zadebiutować na początku października w Amsterdamie (wcześniej impreza funkcjonowała pod nazwą Global Zoom). Niestety koronawirus pokrzyżował te plany. Kao postanowiło, że impreza, na którą co roku przyjeżdża prawie trzy tysiące stylistów z całego świata, przeniesie się do Internetu. Formuła ta sprawdziła się doskonale – w ciągu 48 godzin trwania eventu w wydarzeniu wzięło udział dwadzieścia tysięcy stylistów.
KSVE odbywało się pod hasłem #creativityneverstops. Imprezę, której gospodarzem był John Moroney, VP Creative & Communication, Kao Salon Division Global, podzielono na wiele bloków tematycznych, tak, by każdy fryzjer znalazł interesujący go obszar. Streaming z nich był nadawany i powtarzany o różnych porach, dzięki czemu styliści z wielu stref czasowych mieli okazje zapoznać się z nimi w dogodnym dla siebie czasie. Fryzjerzy mogli obejrzeć m.in. panele biznesowe, dotyczące efektywnego prowadzenia mediów społecznościowych, zrównoważonego rozwoju oraz oczywiście pokazy artystyczne. Swoje kolekcje zaprezentowała czołówka fryzjerskich akademii o globalnej rozpoznawalności: Mario Krankl, icono, Hare & Bone, Shane Bennett, M&P i J.7. Słowem – kreatywne inspiracje przez dwa dni były na wyciągnięcie ręki!
Najwięcej emocji dostarczył pokaz galowy, podczas którego odbyła się światowa premiera najnowszej kolekcji Globalnego Ambasadora Goldwell oraz dwie kolekcje Goldwell na 2021 rok. Angelo Seminara przedstawił 8 stylizacji „Glance”, w tworzeniu których korzystał przede wszystkim z najbardziej kreatywnej farby Goldwell – Elumen. Z kolei Goldwell Artistic Team zaprezentował Goldwell Hair | Color | Style 2021 Prezentację Trendów: „ESSENTIALISM”, czyli odpowiedź Goldwell na trendy, które będą obowiązywały w przyszłym roku oraz kolekcję couture „NIGHT MOVES”, która uaktualnia kształty i style z epoki disco lat 70. oraz nadaje im modny i nowoczesny charakter.