Goldwell ogłasza Kolor Roku 2021: LILAC AURA

774

W tym roku żegnamy kolory odważne, popowe, a witamy bardziej neutralne i stonowane. Trendy kolorystyczne przychodzą do nas z Nostalgicznych Jasności zainspirowanych czarującymi retro kolorami lat 70. Następuje nostalgiczny powrót pomarańczowego, zielonego oraz fioletowego. Jako część tej palety jeden kolor wychodzi naprzód, by określić 2021 rok: Lilac Aura. Goldwell jest dumny, że może ogłosić swój doroczny Kolor Roku.
W 2021 roku został nim: LILAC AURA.

Lilac Aura definiuje 2021 rok jako elektryczny pastelowy ton z dwiema cechami charakterystycznymi. Zapewnia komfort, będąc odnośnikiem do nostalgii sprzed pół wieku i jednocześnie ucieleśnia cyfrową rewolucję. Lilac Aura został wyrwany z cyfrowego świata i jest odpowiedzią na rozwój VR i gamingu. To pastel, który jest echem przeszłości, ale zapowiada również przyszłość – mówi Jane Boddy, Prognosta Kolorów i Trendów.

Gdy tylko nasz Międzynarodowy Zespół Stylistów zobaczył Lilac Aura, od razu zaczął tworzyć formuły z Elumen. Ten kolor ma bardzo duży komercyjny potencjał – idealnie oddaje równowagę pomiędzy delikatnością i zalotnością i jednocześnie ma spokojną pogodność. Będzie świetnie wyglądał na każdych włosach! – mówi John Moroney, Global Creative Director Goldwell.

Więcej informacji o LILAC AURA znajduje się na kanale Goldwell Education Plus na YouTube

O Goldwell
Goldwell jest marką fryzjerską będącą częścią portfolio Kao Salon Division. Profesjonalne produkty do włosów zostały stworzone, by realizować aspiracje stylistów i ich klientów. Od 1948 roku Goldwell dał się poznać dzięki przełomowym innowacjom w branży fryzjerskiej, takim jak: wiodące na rynku fryzjerskim farby Topchic, Colorance i Elumen, wysokiej jakości linie do pielęgnacji i stylizacji włosów Kerasilk, StyleSign i Dualsenses oraz technologicznie zaawansowane produkty i usługi do tworzenia trwałej ondulacji oraz tekstury. Bogate portfolio Goldwell, zaawansowane szkolenia i głęboka wiedza wspólnie tworzą markę kompletną, która w pełni odpowiada na potrzeby stylistów i ich klientów. Z corocznym przewodnikiem stylu ogłaszanym podczas imponującego Kao Salon Global Experience Goldwell ustanawia trendy w modzie fryzjerskiej, które inspirują stylistów fryzur na całym świecie.

Więcej informacji o Goldwell: www.goldwell.pl

O Kao Salon Division
Kao Salon Division jest częścią Skin Care and Hair Care Business Kao Corporation. Oferuje profesjonalne produkty i usługi dla fryzjerów na całym świecie. Jest liderem trendów w branży fryzjerskiej, jak również domem dla takich marek jak Goldwell, KMS, Oribe i Varis. Misją Kao Salon Division jest wzbogacanie codziennego życia stylistów, właścicieli salonów i ich klientów poprzez zaufane partnerstwo, indywidualne wsparcie salonów oraz ekskluzywnie dedykowane salonom portfolio zaawansowanych usług, innowacyjnych produktów i inspirujących szkoleń. Kao Corporation tworzy wysokiej jakości produkty, które polepszają życie konsumentów na całym świecie.

Więcej informacji o Kao Salon Division: www.kaosalondivision.com
Więcej informacji o Kao Group: www.kao.com