Polak na podium w globalnym konkursie Moroccanoil

1964
Mateusz Mysłek
Mateusz Mysłek

Mateusz Mysłek, stylista fryzur z Atelier Piękna Boral & Matyszkiewicz w Częstochowie, zajął trzecie miejsce w konkursie marki Moroccanoil „Show Us Your Style” skierowanym do fryzjerów, którego stawką była praca na backstage’u tegorocznej Eurowizji. Moroccanoil jest Partnerem Prezentującym wydarzenia.

Aby wziąć udział w konkursie, należało nakręcić maksymalnie trzyminutowy film na Instagramie, w którym kluczowe było pokazanie swoich umiejętności i pasji do fryzjerstwa oraz przekonanie jury Moroccanoil, że to właśnie autor filmu powinien znaleźć się w wyselekcjonowanej grupie stylistów Moroccanoil pracujących przy Eurowizji. Spośród ponad 200 zgłoszeń z całego świata, jury nagrodziło trzy osoby. Pierwsze miejsce w konkursie zajęła stylistka Ioana Todoran z Rumunii, drugie Anastasia Varlamova z Rosji, trzecie Mateusz Mysłek. Cała trójka dołączy do Globalnego Dyrektora Kreatywnego Moroccanoil Antonio Corral Calero i Teamu Moroccanoil 18, 20 i 22 maja w Rotterdamie, by kreować fryzury uczestnikom Konkursu Piosenki Eurowizji 2021. Dodatkową nagrodą dla Mateusza była Torba Stylisty Moroccanoil z zestawem 12 produktów Moroccanoil.

Dlaczego Mateusz zdecydował się wziąć udział w konkursie? – Od początku wierzyłem w to, że będzie to kolejny wielki krok na mojej drodze do sukcesu nie tylko ze względu na zdobyte nowe doświadczenie, ale również dzięki możliwości pracy w tak prestiżowym wydarzeniu i z tak niezastąpioną marką, jaką jest Moroccanoil. Mimo tego że wierzyłem w swój sukces, informacja o wynikach była dla mnie wielkim szokiem. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt i wierzę, że w 100 procentach wykorzystam zdobyte podczas Eurowizji doświadczenie – mówi Mateusz.

Mateusz Mysłek o sobie

Od dziecka każda okazja, w której mogłem zrobić coś z włosami, dodawała mi radości. Ćwiczyłem najróżniejsze fryzury na koleżankach i rodzinie. Gdy stanąłem przed wyborem szkoły, długo wahałem się między gastronomią a fryzjerstwem, jednak rodzice szybko przypomnieli mi, co od zawsze było moją pasją. Swoją przygodę zacząłem od praktyki w osiedlowym salonie. Po półtora roku przeniosłem się do większego w samym centrum Częstochowy. Aktualnie pracuję w Atelier Piękna Boral & Matyszkiewicz, gdzie szefowa kładzie ogromny nacisk na szkolenie pracowników, za co jestem jej ogromnie wdzięczny. Moim następnym celem jest dalszy rozwój kariery w Warszawie, by pewnego dnia poszerzyć swoje horyzonty za granicą i otworzyć własny salon.

www.instagram.com/mattforhair
www.instagram.com/atelierboral_matyszkiewicz

O Moroccanoil

Historia sukcesu, impuls do innowacji oraz nieustająca pogoń za prostymi, wysoko wydajnymi produktami na bazie olejku arganowego ukształtowały kultową markę Moroccanoil. Jako pionier w pielęgnacji włosów na bazie olejków, nasz oryginalny produkt – Kuracja Moroccanoil – rozpoczął światowy szum na temat olejku arganowego i utorował drogę dla całej linii najwyższej jakości produktów do pielęgnacji włosów na bazie olejku, które zaspokajają potrzeby każdego rodzaju włosów.

W związku z ogromnym zapotrzebowaniem Moroccanoil wprowadził na rynek Moroccanoil Body™ i Moroccanoil Sun™: luksusowe kolekcje inspirowane morzem, piaskiem, bryzą i zapachami Morza Śródziemnego. Te opatentowane formuły wzbogacone olejkiem arganowym, wyróżnikiem marki, pozostawiają skórę odżywioną, naturalnie promienną i piękną. Dziś Moroccanoil jest dostępny w ponad 65 krajach na całym świecie.

Produkty Moroccanoil można kupić w salonach fryzjerskich i SPA oraz online.

Dla codziennej dawki inspiracji śledź @Moroccanoil na Twitterze and @MoroccanoilEU na Instagramie. Zasubskrybuj nasze tutoriale na YouTube oraz znajdź nas na Facebooku.

Odwiedź nas na www.moroccanoil.com.

O Konkursie Piosenki Eurowizji i Europejskiej Unii Nadawców

Konkurs Piosenki Eurowizji jest największym na świecie wydarzeniem muzycznym transmitowanym na żywo. Od początku, tj. od 1956 roku, organizuje go Europejska Unia Nadawców (European Broadcasting Union – EBU), organizacja skupiająca głównie europejskie publiczne stacje radiowe i telewizyjne (aktualnie reprezentuje 116 organizacji medialnych z 56 krajów Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz 34 powiązanych z nią z Azji, Afryki, Australii i obu Ameryk). Finał konkursu, w którym biorą udział artyści z krajów członkowskich EBU prezentujący premierowe utwory, odbywa się zawsze w państwie, które zwyciężyło w poprzednim roku (wydarzenie jest współprodukowane przez EBU i przez publicznego nadawcę zwycięskiego państwa). 43 nadawców wzięło udział w Konkursie w 2019 roku. Oglądało go ponad 180 mln widzów telewizyjnych z 40 krajów i miliony online. Zwyciężył reprezentant Holandii Duncan Laurence z piosenką „Arcade”. Stąd Konkurs Piosenki Eurowizji w 2021 roku odbędzie się w Rotterdamie (w 2020 roku nie odbył się z powodu pandemii koronawirusa).

Więcej informacji o Eurowizji można znaleźć na oficjalnej stronie eurovision.tv oraz w mediach społecznościowych: na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube.

Oryginalne produkty Moroccanoil są dostępne w profesjonalnych salonach fryzjerskich oraz na www.jbsoptima.pl.
W Polsce oficjalnym dystrybutorem Moroccanoil jest JBS OPTIMA sp. z o.o. sp. k. z Gdańska.

www.jbsoptima.pl | Instagram: @jbsoptima | Facebook: @jbsoptima