Głównym celem zaprezentowanych w raporcie badań jest przedstawienie obecnej sytuacji i trendów rozwojowych trychologii w Polsce. Przedmiotem badań były gabinety świadczące usługi trychologiczne, zarówno samodzielne, jak i te, w których trychologia jest jedynie dodatkiem do szerszej oferty. Obszary badawcze, jakie zostały wzięte pod uwagę, to:
- Ogólna charakterystyka branży trychologicznej w Polsce
- Oferta wybranych usług trychologicznych
- Popularność polskich i zagranicznych marek trychologicznych
- Szkolenia w branży trychologicznej
- Oferty usług online
- Sprzedaż kosmetyków pielęgnacyjnych i suplementów
- Sieci franczyzowe.
Opracowanie: marzec-kwiecień 2020
Liczba stron: 39
Liczba badanych salonów: 161
Cena: 299 zł
Przy zakupie raportu – roczna prenumerata kwartalnika art of BEAUTY i roczna prenumerata ESTETICA POLSKA – GRATIS!
Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem – prosimy o wpłatę na konto:
Beauty Business Partner, Bank Millenium, nr konta 55 1160 2202 0000 0001 1831 1975
Raport wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na konto.
KONTAKT:
e.cesarz@esteticapolska.pl
601 620 455
SPIS TREŚCI:
I. Cel i obszary badania 3
II. Metodologia badań 4
II.1. Metody badawcze 4
II.2. Charakterystyka grupy badanej 4
III. Ogólna charakterystyka salonów trychologicznych w Polsce 5
III.1. Klasyfikacja branży trychologicznej 5
III.2. Wielkość rynku branży trychologicznej 6
III.3. Typy salonów trychologicznych 6
IV. Dostępność i ceny wybranych usług trychologicznych 8
IV.1. Rodzaje procedur zabiegowych w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w Polsce 8
IV.2. Rodzaje procedur zabiegowych w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w podziale na województwa 9
IV.3. Badania diagnostyczne w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w Polsce 9
IV.4. Zabiegi terapeutyczne w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w Polsce 11
IV.5. Przedziały cenowe wybranych zabiegów w salonach trychologicznych według województw 13
IV.6. Niechirurgiczne uzupełnianie włosów w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w Polsce 14
IV.7. Niechirurgiczne uzupełnianie włosów w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w podziale na województwa 15
IV.8. Transplantacja włosów w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w Polsce 15
V. Pakiety usług 17
V.1. Pakiety usług w zależności od rodzaju prowadzonej działalności w Polsce 17
VI. Marki trychologiczne w salonach trychologicznych 19
VI.1. Popularność marek w zależności od rodzaju prowadzonej działalności 19
VII. Odsprzedaż kosmetyków i suplementów 23
VII.1. Kosmetyki 23
VII.2. Sprzedaż suplementów w zależności od rodzaju prowadzonej działalności 27
VIII. Rynek szkoleń 29
VIII. Sieci franczyzowe 31
IX. Trendy na rynku produktów i usług trychologicznych 32
X. Podsumowanie i wnioski 36
XI. Bibliografia 37
XII. Informacje o raporcie pełnym – spis wykresów 38