WYWIAD: Paweł Zaorski, Schwarzkopf Professional

1348
Paweł Zaorski
Paweł Zaorski

Schwarzkopf Professional
Marka, która wierzy w moc pasji i dzieli ją ze swoimi Partnerami – a jest to pasja do włosów. Wierzy w prawdziwe partnerstwo – relacje,
które pozostają na całe życie.

Wywiad z Pawłem Zaorskim, Country Managerem Schwarzkopf Professional ukazał sie w jubileuszowym wydaniu ESTETICA Polska 1/2016.

Jak krótko scharakteryzuje Pan markę Schwarzkopf Professional?
Stworzona z myślą o pobudzaniu kreatywności, marka Schwarzkopf Professional została zbudowana na fundamencie wiedzy i jakości. Ponad stuletnie doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych produktów, zachowanie fryzjerów w centrum wszystkich naszych działań oraz profesjonalne partnerstwo to podstawy filozofii naszej marki i elementy, które wyróżniają nas na rynku.

Jakie są Wasze cele strategiczne?
Nasza filozofia, którą kierujemy się w codziennej pracy ma nam pomóc w budowaniu pozycji lidera na rynku profesjonalnych produktów do włosów.
Chcemy aby marka Schwarzkopf Professional była synonimem partnera, który wspiera swoich klientów w rozwoju biznesu, dostarcza wiedzę, inspiruje w codziennej pracy, a także, który oferuje innowacyjne produkty wykorzystujące najnowsze technologie. Wierzę, że dzięki naszemu zaangażowanemu zespołowi uda nam się osiągnąć te cele.

Jak zmieniły się Wasze marki na przestrzeni ostatnich 10 lat?
Ostatnia dekada była czasem niezwykle intensywnego rozwoju oraz udoskonalania naszego portfolio, które teraz, w 2016 r. składa się z wielu innowacyjnych i wyjątkowo skutecznych produktów, zdobywających coraz większe uznanie naszych Partnerów oraz Klientów. W tym okresie zadebiutowały takie marki jak: BlondMe stworzone wyłącznie z myślą o potrzebach włosów blond, ESSENSITY – nasza pierwsza permanentna koloryzacja bez amoniaku wzbogacona o Technologię Fitolipidów, która daje maksymalną siłę krycia i zachwycające rezultaty koloryzacji oraz zapewnia skuteczną pielęgnację włosów, czy FIBREPLEX, czyli przełomowy 3-etapowy System Wzmacniający Wiązania Strukturalne, który ogranicza łamliwość włosów w trakcie zabiegów rozjaśniania, robienia pasemek lub koloryzacji nawet o 94%1! Wzmocniliśmy również naszą markę do pielęgnacji włosów BC – dołączyły do niej takie linie produktowe jak BC Excellium, przeznaczone do pielęgnacji dojrzałych włosów, czy BC Oil Miracle, które w swoich formułach wykorzystują moc olejków. W efekcie nasi Partnerzy mogą wybierać spośród 12 różnych linii do pielęgnacji włosów, które można dopasować do potrzeb każdego klienta.

Jakie są największe kroki milowe – punkty zwrotne, sukcesy w działalności w ciągu ostatnich 10 lat?
Cały czas pracujemy nad tym, żeby marka Schwarzkopf Professional była synonimem partnerstwa oraz pasji do pięknych włosów – cieszymy się, że możemy ją dzielić z coraz większą ilością salonów w Polsce. Nasza filozofia oraz wartości, którymi się kierujemy przekonały do współpracy m.in. Trendy Hair Fashion, czy Akademię Berendowicz & Kublin, które zaufały nam i w codziennej pracy wykorzystują nasze produkty.
Te ostatnie lata były również dla nas bardzo ważne ze względu na wprowadzane innowacje – mieliśmy bardzo dużo premier, które nie tylko umocniły naszą pozycję na rynku, ale przede wszystkim dla wielu naszych Partnerów stały się niezbędnym narzędziem w codziennej pracy. W naszym portfolio pojawiły się: linia do włosów blond – BlondMe, koloryzacja bez amoniaku – ESSENSITY, koloryzacja zapewniająca wyraźne rezultaty
HD jak w karcie kolorów – IGORA Royal, system ochronny przed blaknięciem koloru – BC Color Freeze, marka ekspert od srebrnych i białych włosów – BC Excellium, czy wreszcie nasz system odbudowujący wiązania strukturalne i chroniący włosy w czasie zabiegu koloryzacji, dekoloryzacji, czy pasemek – FIBREPLEX. Przy tej okazji nie sposób pominąć również udziału w promocji tego produktu znanej modelki oraz stylistki Joanny Horodyńskiej, która zdecydowała się na diametralną zmianę koloru – z ciemnych na słoneczny blond, tym samym udowadniając, że razem z FIBREPLEX taka zmiana jest nie tylko możliwa, ale przede wszystkim bezpieczna dla włosów.
Ponadto cały czas chcemy dzielić się swoją pasją do fryzjerstwa, dlatego jesteśmy również niezwykle dumni, że udało nam się zorganizować dwie edycje międzynarodowego programu wolontariackiego Schwarzkopf Professional o nazwie „Shaping Futures”. Celem programu realizowanego we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce w Polsce jest stworzenie młodym ludziom szans na lepszą przyszłość poprzez naukę zawodu fryzjera. Mamy nadzieję, że warsztaty prowadzone przez naszych Stylistów oraz Partnerów staną się początkiem profesjonalnej kariery fryzjerskiej dla wielu jego uczestników.

Jak postrzega Pan Wasze marki na tle rynku?
Od zawsze patrzymy do przodu, dzięki czemu nasza wizja wyznacza tempo rozwoju rynku. Wyprzedzamy naszą konkurencję dzięki zaspokajaniu rosnących potrzeb naszych Klientów: wymagających całkowitego zaangażowania Partnerów oraz Fryzjerów oferując im nie tylko innowacyjne produkty, które spełnią ich rosnące oczekiwania, ale również oferując szerokie wsparcie, dzięki któremu ich salony mogą odnieść sukces.

Na co będziecie stawiać akcent w tym roku, a na co za 2 czy 3 lata?
Fundamenty naszych działań oraz filozofia, którą się kierujemy pozwala nam już od wielu lat odnosić sukces, dlatego będziemy w dalszym ciągu kierować się tymi zasadami. Zarówno w tym roku, jak i w kolejnych latach nasi Partnerzy ciągle będą w centrum naszej uwagi i właśnie z myślą o nich będziemy rozwijać nasze portfolio – chcemy cały czas oferować innowacyjne produkty wykorzystujące najnowsze technologie.

Co Schwarzkopf Professional oferuje współpracującym salonom?
Partnerstwo odgrywa dla nas najważniejszą rolę, co znajduje odzwierciedlenie w naszej filozofii – „Together. A passion for hair”. Rozumiemy potrzeby fryzjerów, uczymy się od nich, czerpiemy inspirację z ich pracy i w efekcie opracowujemy produkty oraz usługi spełniające ich potrzeby oraz oczekiwania. Jednak, żeby było to możliwe, podchodzimy indywidualnie do każdego klienta – naszym celem jest, żeby salony naszych partnerów cały czas mogły się rozwijać. Dlatego oferujemy im nie tylko innowacyjne produkty i usługi, które opierają się na najnowszych technologiach, ale również dostęp do wielu szkoleń – zarówno technicznych jak i biznesowych, które umożliwiają im ciągły, profesjonalny rozwój. Dodatkowo oferujemy również biznesowe oraz marketingowe wsparcie dla podniesienia sprzedaży w naszych partnerskich salonach i ich rozwoju. Zdajemy sobie również sprawę jak ważne w zawodzie fryzjera są inspiracje, dlatego dwa razy do roku tworzymy sezonową kolekcję trendów ESSENTIAL LOOKS, w której przenosimy najnowsze trendy z wybiegów mody wprost do salonu, inspirując tym samym naszych Partnerów w codziennej pracy. Głęboko wierzę, że te wszystkie elementy sprawiają, że jesteśmy prawdziwym partnerem dla naszych klientów.

1 / Usługa rozjaśniania z FIBREPLEX w porównaniu do usługi rozjaśniania bez FIBREPLEX.