Trendy Hair Fashion – pasja, wiedza, doświadczenie

936
Trendy Hair Fashion logo

Trendy Hair Fashion jest jedną z pierwszych franchisingowych firm w Polsce i pierwszą tego typu w branży fryzjerskiej.

Swój dynamiczny rozwój Trendy Hair Fashion zawdzięcza m.in. profesjonalnej i partnerskiej pracy zespołu, który bierze udział w regularnych szkoleniach. Trendy Hair Fashion posiada wszystko to, co jest niezbędne w osiągnięciu sukcesu – pasję, wiedzę i ponad 20. letnie doświadczenie, którymi dzieli się z franczyznobiorcami.

Z założycielami marki rozmawia Ewa Cesarz.

Bobbys KarampotisBobbys Karampotis
Franchising Manager, Trendy Hair Fashion

Trendy Hair Fashion są największą siecią franczyzową w Polsce. Obecnie prawie 60 salonów. Jak udało się tego dokonać? Jaka jest tajemnica Waszego sukcesu?
Jesteśmy największa siecią w tej części Europy. Na pewno ciężka praca, konsekwencja w dążeniu do celu, wytrwałość, dbałość o detale, budowanie szczególnych więzi z zespołem.

Co oferujecie współpracującym salonom? Na czym polega Wasza przewaga?
Pomoc od A do Z, całościowe know- how, cały czas jesteśmy bardzo blisko naszych parterów, w codziennych problemach salonu. Na przestrzeni wielu lat opracowaliśmy i dopracowaliśmy do perfekcji system. Jesteśmy firmą wielopokoleniową z obszernymi międzynarodowymi kontaktami na rynku, które mają duży wpływ na najnowocześniejszy serwis usług w naszych salonach.

Jakie są plany rozwoju? W którym kierunku będziecie się rozwijać?
TRENDY HAIR FASHION bardzo intensywnie się rozwija, powstają nowe brendy wywodzące się z TRENDY HAIR FASHION. MC HAIR fast styling to również dziecko TRENDY HAIR FASHION, które na dzień dzisiejszy ma 5 salonów w kraju, jej filozofią jest najlepsza jakość za dobra cenę. Cały czas pracujemy nad rozwojem MC HAIR w Polsce. Najnowszy nasz brend to TRENDY HAIR FASHION eco z filozofią ekologiczną, która jest coraz bardziej popularna wśród świadomych klientów. TRENDY HAIR FASHION wychodzi nieco poza fryzjerstwo i powstał również nowy brend TRENDY NAILS FASHION, który zrodził się z potrzeby naszych klientów. Jest to miejsce, w którym dbamy o dłonie i stopy. Od kilku miesięcy działa jeden salon w Bielsku-Białej z ideą intensywnego rozwoju w całym kraju. TRENDY GENTS FASHION – to nowoczesny barber dla panów, którego dalszy rozwój również mamy w planach.

Jak Pana zdaniem będzie wyglądał rynek franczyzy i profesjonalnych produktów fryzjerskich w przyszłości?
Franchising cały czas ewoluuje, według mnie jest to bezpieczna forma inwestycji.

Czy planujecie ekspansję międzynarodową?
Tak oczywiście, na ten moment oprócz Polski jesteśmy obecni na Słowacji, w kwietniu otwieramy również duży salon w Czechach przy głównej ulicy w Brnie. To tak na już, ale w przyszłości mamy plany rozwoju w Europie Wschodniej i prawdopodobnie w USA.

Czy będą Państwo rozwijać działalność edukacyjną? W jakim kierunku?
Tak, cały czas stawiany na edukację, która niewątpliwie jest kluczem do sukcesu. Obecnie pracujemy nad rozwojem akademii, aby utrzymywać jak najwyższy poziom naszych usług.

Anna Kulec-Karampotis
Anna Kulec-Karampotis

Creative Director, Trendy Hair Fashion

Jest Pani Dyrektor Kreatywną Trendy Hair Fashion. To ogromne wyzwanie. Na czym polega Pani rola?
Cały czas, oprócz pracy salonowej, dbam o wizerunek naszych salonów, o najwyższy poziom naszych usług, tworzę cały czas nowe projekty artystyczne, prowadzę szkolenia, dbam i rozwijam nasze międzynarodowe kontakty.

Tworzy Pani piękne kolekcje – na światowym poziomie. Skąd czerpie Pani inspiracje?
Przede wszystkim z otaczającego mnie świata, dużo z natury, ze świata sztuki, a tak naprawdę wszędzie je dostrzegam, bo jestem dobrym obserwatorem i umiem patrzeć.

Proszę podzielić się z Czytelnikami najważniejszymi wydarzeniami z ostatniego czasu. Z czego jest Pani najbardziej dumna?
Jestem dumna z tego co osiągnęłam, że na co dzień jestem inspiracją dla wielu osób z różnych krajów, że moja praca znalazła kontynuację, że w każdym miesiącu w TRENDY HAIR FASHION pracuje coraz więcej osób, nasza marka jest rozpoznawalna i uznana nie tylko w Polsce, ale i w odległych zakątkach świata. To naprawdę niełatwe zadanie, nie każdy to potrafi. Niektórzy zawracają z tej drogi bo brakuje im wytrwałości, ale tak naprawdę utrzymanie się na szczycie jest chyba trudniejsze niż wspinanie się na niego. Ja bym to porównała do przechodzenia na cienkiej linie nad przepaścią. Trzeba stawiać bardzo ostrożne kroki, każdy ruch musi być bardzo przemyślamy, rynek jest coraz trudniejszy i bardziej wymagający. Jestem dumna z naszego syna Nikosa, który współpracuje z nami i również jest twórcą marki TRENDY NAILS FASHION.

Jakie trendy chciałaby Pani wyróżnić w 2016 roku?
Cały czas kibicuję trendowi na dojrzałość. Jestem zachwycona jak bariera wieku dbania o siebie i dobrego wyglądu widocznie się przesuwa. Z zachwytem obserwuję jak coraz bardziej zadbani i dojrzali świadomi ludzie zarówno kobiety i mężczyźni sięgają po najnowsze trendy i odpowiednie do dojrzałych włosów kosmetyki. To wszystko sprawia, że w efekcie wyglądają o kilkanaście lat młodziej.

Uznani styliści rozwijają się w różnych alternatywnych kierunkach: tworzą kolekcje, pracują przy sesjach i na pokazach, tworzą kosmetyki, rozwijają edukację. Pani chyba rozwija się w bardzo wielu kierunkach? Proszę opowiedzieć jak to wygląda?
Wszystko to co Pani wymieniła bardzo mnie interesuje, ogóle fryzjerstwo szeroko pojęte to moja życiowa pasja, sposób na życie i rozwój osobisty. Swoją pasją do tego pięknego zawodu zarażam wszystkich wokół siebie. Poza tym wychodzę dużo dalej niż sama praca z włosami. Na bazie miłości do włosów i mojej otwartości do ludzi, szczerości udało mi się rozwinąć wiele pięknych i znaczących kontaktów. Nawiązałam cudowny kontakt z wyjątkowymi ludźmi z Japonii, którzy posiadają 400 salonów. Są najprężniej działającą marka fryzjerską na świecie. Poznaliśmy się przypadkowo ponad 10 lat temu. Razem stworzyliśmy piękną przyjaźń pomiędzy naszymi firmami. Wzajemnie się sobą inspirujemy i od siebie wiele uczymy. Spotykamy się w swoich krajach kilka razy do roku. Dzięki tym kontaktom poznałam wybitnych Japończyków oraz innych Azjatów ze świata mody, sztuki a nawet polityki (prezydenta Japonii), projektanta mody Junko Koshino, aktorów i dyplomatów. Wspólnie planujemy dalszy rozwój na świecie.

Największe Pani pasje, marzenia i plany?
Dzięki temu, że moje marzenia były bardzo prozaiczne, to jestem szczęściarą bo udaje mi się je spełniać. Oprócz spełnienia marzenia o wspaniałej rodzinie, którą mam, udało mi się stworzyć moją firmowa rodzinę, ponieważ mój team, z którym jestem związana od ponad 20 lat traktuje jak swoją rodzinę.
Jestem miłośniczką i pasjonatką kwiatów i moim marzeniem jako młodej dziewczynki było posiadanie zawsze świeżych kwiatów na stole. Dzisiaj to marzenie spełniło się z nawiązką, bo śmiało mogę powiedzieć, że tonę w pięknych, ukochanych pastelowych kwiatach. Mam piękny ogród, który też jest jedną z moich pasji. Osiągnęłam dużo, więcej niż mogłabym kiedykolwiek marzyć, w związku z czym jestem dumna i szczęśliwa oraz każdego dnia wdzięczna losowi za moje piękne, kolorowe i ciekawe życie. Jest ono pełne cudownych ludzi. Jest mi dane odwiedzić piękne kraje. Jestem inspiracją dla wielu, kocham i czuje się kochana. Cóż można chcieć więcej.

www.trendyhair.pl