Pracując z najlepszymi kolorystami na świecie, Goldwell stworzył i z dumą ogłasza Kolor Roku 2022: BUBBLEGUM. Retro-futurystyczny różowy odcień żartobliwie porusza się po linii między żywymi, gorącymi różami i klasycznymi pastelami, wykorzystując całą gamę uroczych dwoistości, które przemawiają do zróżnicowanej publiczności.
Minęły już czasy, gdy róż kojarzył się z wyłącznie z kobiecością – teraz jest uważany za kolor, który definiuje czasy. Odcień ten uosabia zmianę podejścia nie tylko w modzie, urodzie i stylu życia, ale także w ogólnym spojrzeniu, ustanawiając nowy poziom szacunku.
„Ten zabawny, inkluzywny kolor reprezentuje różnorodność, tożsamość, zabawę i wolność, czego nasi styliści nie mogli się doczekać, by móc zacząć powielać swoje formuły kolorystyczne” – mówi John Moroney, Global Creative Director Goldwell. „Wyjątkowa równowaga między zalotnym i zdrowym, chłodnym i ciepłym oraz miękkim i mocnym – wszystkie te dynamiczne aspekty BUBBLEGUM nadadzą wyglądowi niesamowity, przykuwający uwagę efekt, jak żaden inny”.
Formuła BUBBLEGUM z farbą Colorance:
40 ml Colorance loton
15 ml Colorance Pastel Rose
5 ml Colorance Pastel Lavender
O Goldwell
Goldwell jest marką fryzjerską będącą częścią portfolio Kao Salon Division. Profesjonalne produkty do włosów zostały stworzone, by realizować aspiracje stylistów i ich klientów. Od 1948 roku Goldwell dał się poznać dzięki przełomowym innowacjom w branży fryzjerskiej, takim jak: wiodące na rynku fryzjerskim farby Topchic, Colorance i Elumen, wysokiej jakości linie do pielęgnacji i stylizacji włosów Kerasilk, StyleSign i Dualsenses oraz technologicznie zaawansowane produkty i usługi do tworzenia trwałej ondulacji oraz tekstury. Bogate portfolio Goldwell, zaawansowane szkolenia i głęboka wiedza wspólnie tworzą markę kompletną, która w pełni odpowiada na potrzeby stylistów i ich klientów. Z corocznym przewodnikiem stylu ogłaszanym podczas imponującego Kao Salon Global Experience Goldwell ustanawia trendy w modzie fryzjerskiej, które inspirują stylistów fryzur na całym świecie.
Więcej informacji o Goldwell: www.goldwell.pl
O Kao Salon Division
Kao Salon Division jest częścią Skin Care and Hair Care Business Kao Corporation. Oferuje profesjonalne produkty i usługi dla fryzjerów na całym świecie. Jest liderem trendów w branży fryzjerskiej, jak również domem dla takich marek jak Goldwell, KMS, Oribe i Varis. Misją Kao Salon Division jest wzbogacanie codziennego życia stylistów, właścicieli salonów i ich klientów poprzez zaufane partnerstwo, indywidualne wsparcie salonów oraz ekskluzywnie dedykowane salonom portfolio zaawansowanych usług, innowacyjnych produktów i inspirujących szkoleń. Kao Corporation tworzy wysokiej jakości produkty, które polepszają życie konsumentów na całym świecie.
Więcej informacji o Kao Salon Division: www.kaosalondivision.com
Więcej informacji o Kao Group: www.kao.com