Wszyscy klienci Kao Salon Division pracujący na Goldwell mogą wziąć udział w Global Creative Awards, który powraca w 2022 roku ze słynnym konkursem na żywo i wszystkimi siedmioma kategoriami.
Dla stylistów Global Creative Awards to szansa na pokazanie pełnej kreatywności bez żadnych ograniczeń. Podstawą jest to, że fryzjerzy mają swobodę w tworzeniu swojej pracy, prezentując własną, niepowtarzalną wizję i pełną kreatywność.
„Pierwsze w historii Global Creative Awards w 2021 roku pokazały, że styliści na całym świecie są gotowi do tworzenia inspirujących prac, po raz kolejny udowadniając, że kreatywność nigdy się nie kończy” – mówi John Moroney, VP Creative & Communication.
Styliści mogą rywalizować w kategoriach technicznych i w kategoriach prasowych.
KATEGORIE TECHNICZNE
- nowy kolorysta roku – wykaż się talentem i umiejętnościami technicznymi w kategorii przeznaczonej dla stylistów z mniej niż 5-letnim doświadczeniem. Przedstaw swoją wizję za pomocą oszałamiającego zdjęcia, a następnie odtwórz ją podczas międzynarodowego konkursu na żywo,
- kreatywny kolorysta roku – najlepsze wyzwanie dla kolorystów. Przedstaw swoją wizję za pomocą oszałamiającego zdjęcia, a następnie odtwórz ją podczas międzynarodowego konkursu na żywo,
- kreatywny mistrz strzyżeń roku – ta kategoria jest otwarta dla wszystkich fryzjerów, których pasjonuje strzyżenie. Prześlij zdjęcie, a w kolejnym etapie możesz wziąć udział w międzynarodowej rywalizacji na żywo.
Uczestnicy kategorii technicznych muszą najpierw rywalizować na szczeblu krajowym w swoim kraju. Następnie zdobywcy złota przechodzą do międzynarodowego konkursu na żywo.
Zwycięzcy otrzymają:
Międzynarodową Złotą Statuetkę | Publikację w magazynach ESTETICA | 2 500 euro
KATEGORIE PRASOWE
- męski stylista roku – pokaż swoją wizję i ekspertyzę w stylizacji męskiej, barberstwie i strzyżeniu poprzez stworzenie kolekcji nowoczesnych męskich wizerunków,
- zespół stylistów roku – pokaż kreatywność całego zespołu stylistów z Twojego salonu. Stwórz kolekcję, która reprezentuje wspólną wizję i podkreśla mocne strony całego zespołu,
- awangardowy stylista roku – czysta, nieograniczona kreatywność. Przekrocz granicę konwencjonalnego fryzjerstwa i odważ się być inspiracją, prezentując kolekcję opartą na swojej wizjonerskiej pracy,
- prasowy kolorysta roku – wyraź swoją wizję kolorem. Stwórz kolekcję barw godną wydania w najlepszych magazynach, która pokazuje kreatywność, precyzję i wizję.
Uczestnicy kategorii prasowych muszą rywalizować na całym świecie w tym międzynarodowym konkursie opartym tylko na ocenie zdjęć.
Zwycięzcy otrzymają:
Międzynarodową Złotą Statuetkę | Publikację w magazynach ESTETICA | 2 500 euro
WAŻNE INFORMACJE
- prace należy wgrać od 1 do 15 czerwca 2022 na stronie globalcreativeawards.com
- finaliści we wszystkich kategoriach zostaną ogłoszeni w sierpniu 2022
- zwycięzców poznamy podczas Kao Salon Global Experience w Amsterdamie 2 i 3 października 2022
www.goldwell.pl
www.instagram.com/goldwellpolska
www.facebook.com/GOLDWELLPolska