Wszystko, czego potrzebujesz do salonu, z poziomu smartfonu
Davines Polska wkracza na wyższy poziom obsługi klienta. Właśnie wystartowała platforma panelb2b.davines.pl, dzięki której fryzjerzy współpracujący z marką mogą wygodnie zamówić produkty do salonu przez internet. Co dodatkowo marka przygotowała dla stylistów chcących korzystać z Panelu salonu na www.davines.pl?
Pandemia sprawiła, że nawet zagorzali sceptycy przekonali się do zakupów online. Skoro w wygodny sposób można zamówić produkty spożywcze lub akcesoria do domu, dlaczego by tak samo nie zadbać o potrzeby salonu fryzjerskiego? Żeby maksymalnie usprawnić współpracę Davines z właścicielami i managerami salonów, polski dystrybutor marki udostępnił platformę panelb2b.davines.pl. Pozwala ona na szybkie złożenie zamówienia na profesjonalne kosmetyki i akcesoria potrzebne do codziennej pracy, ale nie tylko.
Dlaczego warto skorzystać z obsługi salonu za pośrednictwem internetu?
- zaoszczędzisz czas
- będziesz mieć wpływ na wybór daty dostawy i firmy kurierskiej
- załatwisz sprawy księgowe w jednym miejscu – zamiast drukowanej faktury, znajdziesz ją w Panelu salonu
- stworzysz listę zakupową
- sprawdzisz stan punktów Mapy Rozwoju Salonu
- będziesz mieć wgląd w historię zamówień i terminy płatności
- złożysz ewentualną reklamację
Dodatkowo z myślą o użytkownikach platformy marka przygotowała prezenty dla fryzjerów i klientek salonu. Przy zakupie produktów o wartości 700 zł brutto salon otrzymuje 6 wybranych produktów Essential Haircare o pojemności 75 ml, torbę Davines i 4 doniczki na roślinki. Składając zaś zamówienie o wartości 1100 zł brutto, stylista zyskuje bezpłatny dostęp do edukacji Allilon+ na miesiąc.
Do dyspozycji klientów Davines Polska niezmiennie pozostaje zespół regionalnych Consulenti oraz Biuro Obsługi Klienta.
Zaproszenie do Panelu wraz z danymi do logowania czeka na fryzjerów Davines na skrzynce e-mailowej. Jeżeli masz problem z zalogowaniem się do portalu, zgłoś się do swojego Consulente.