100. rocznica: kamień milowy, który warto uczcić!
W niedzielę, 19 czerwca w RAI Amsterdam, w rodzinnej firmie odbyła się impreza międzynarodowej rangi. Oszałamiający wybieg, pokaz i wprowadzenie limitowanej edycji produktów do włosów – uroczystość zorganizowana przez globalną firmę do pielęgnacji włosów z siedzibą w Holandii była po prostu niesamowita. Na domiar tego Król Willem-Alexander przyznał Keune Królewski Predykat. Jest to zaszczyt zarezerwowany dla firm, które istnieją co najmniej od wieku i mają ogromne znaczenie w swojej dziedzinie.
Zaangażowanie i ambicja rodzinnej firmy nie pozostały niezauważone. Jako ukoronowanie po 100 latach przedsiębiorczości firma Keune Haircosmetics została wyróżniona Tytułem Królewskim. Od teraz rodzinna firma będzie znana jako Royal Keune Haircosmetics. Określenie „Królewskie” można przyznać firmom, które zajmują bardzo znaczącą pozycję w swojej dziedzinie, mają znaczenie krajowe i mają co najmniej 100 lat. To symbolizuje szacunek, uznanie i zaufanie jakie król Holandii ma do firmy.
Międzynarodowa sława, holenderskie korzenie
Z ponad 3000 gości z całego świata, Keune Haircosmetics obchodziło jubileusz, odzwierciedlający międzynarodowy charakter holenderskiej firmy, która działa w nie mniej niż 85. krajach. Event swoim występem uświetnił nikt inny jak Duncan Laurence, zwycięzca Konkurs Piosenki Eurowizji 2019, powitany przez gości z Holandii i z zagranicy.
Refleksje: patrząc wstecz i naprzód
Z okazji 100-lecia Keune tematem pokazu były „Refleksje”. Wypadało spojrzeć wstecz na niezwykłą historię firmy i rozwój w globalną markę. Ale Keune spojrzało także naprzód. Podczas pokazu na wybiegu zaprezentowane zostały innowacyjne fryzury stworzone przez międzynarodowych artystów: Ilham Mestour i Daniela Yap’a.
Keune 100 years: limitowana edycja produktów do włosów
Na cześć tego wyjątkowego kamienia milowego Keune Haircosmetics wprowadzi limitowaną edycję produktów do włosów we współpracy ze współczesnym artystą Joseph’em Klibansky’m. Wszystkie produkty do stylizacji z limitowanej edycji są opakowane w dzieła sztuki, specjalnie zaprojektowane dla Keune. Ponadto wprowadzono piękny nowy produkt:
Royal Tribute Hair Serum – serum, które swoją nazwę wzięło od tytułu, który otrzymała firma. To wielofunkcyjne serum do włosów o miękkim zapachu inspirowanym tulipanami, wzbogacone o witaminę E, która odżywia i stymuluje włosy.
Produkty do włosów Keune X Joseph Klibansky będą dostępne przez ograniczony czas od października 2022 w salonach Keune na całym świecie.
Plany na najbliższe 100 lat
Podobnie jak w ciągu ostatnich 100 lat, w przyszłości Keune Haircosmetics pozostanie lojalne wobec fryzjerów. Firma rodzinna jest również zaangażowana w budowanie zrównoważonej przyszłości dla przyszłych pokoleń. W związku z tym Keune uruchomiła ambitną strategię zrównoważonego rozwoju, która koncentruje się na trzech filarach: śladzie węglowym, recyklingu i odpowiedzialności społecznej.
Eelco Keune: „Stulecie to kamień milowy, którego świętowania niewiele firm
doczeka. Kluczem do sukcesu jest ciągłe wprowadzanie innowacji. Innowacja jest częścią naszego DNA. Mój dziadek Jan Keune miał aptekę, ale spędzał w niej tyle samo czasu, co w swoim laboratorium. Jesteśmy dumni, że udało się nam zachować tego ciekawskiego ducha i chęć do innowacji. Nadal szukamy możliwości rozwoju i nowych sposobów inspirowania.
Robimy to nie tylko dla fryzjerów i stylistów, z którymi współpracujemy od 100 lat, ale także dla przyszłych pokoleń. Robimy to, opracowując produkty, które są jeszcze lepsze i czystsze, aby uczynić świat trochę piękniejszym.”