Goldwell Partnerem Głównym 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych

124
Goldwell na 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, fot. @filirovska.photo
Goldwell na 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, fot. @filirovska.photo

Papugi, tukany, flamingi, palmy, paprocie. Słowem: dżungla. Tak niesamowicie wyglądał backstage Goldwell podczas 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Trzynastu stylistów z całej Polski (Justyna Damps, Sylwester Gajdzik, Milena Kozik, Klaudia Łotocka, Sebastian Ochociński, Kamil Sobala, Justyna Superson, Bruno Ścigała, Agnieszka Urban, Marta Wieczorek, Luiza Wojtas, Tomasz Ziembicki i Natalia Żyłka) stworzyło fryzury gwiazd na Ceremonię Zamknięcia najważniejszej i najbardziej prestiżowej imprezy filmowej w Polsce. Ostatnie godziny przed wyjściem na czerwony dywan to dla gwiazd duży stres, zdenerwowanie i niepewność. Dzięki przemiłej atmosferze i pozytywnej energii panującej na backstage’u Goldwell osobistości polskiego kina mogły się odprężyć i uspokoić.

Goldwell w przestrzeni Festiwalu

Na Placu Grunwaldzkim w Gdyni, który łączy najważniejsze festiwalowe obiekty – Gdyńskie Centrum Filmowe, Teatr Muzyczny oraz Hotel Mercure – co roku ustawione są dwa giga leżaki Goldwell (na jednym mogą usiąść aż trzy osoby). W hotelu, na pięciuset VIP-owskich gości, czekają w łazienkach upominki premium od Goldwell, a dla tysiąca akredytowanych dziennikarzy miniprodukty do przetestowania. Dodatkowo w hotelu, w którym mieszkają gwiazdy, przez cały tydzień na „trasie” z wind na śniadanie dumnie stoi czterometrowy neon Goldwell.

Relacje na Instagramie

Takeoveru Instagrama Goldwell (@goldwellpolska) dokonała Klaudia Jędrzejko, właścicielka salonu MANUFATTI z Bielsko-Białej. W przeszłości Klaudia kilkukrotnie czesała podczas Ceremonii Zamknięcia. Tym razem marka zaproponowała jej zupełnie inną rolę. Klaudia spisała się świetnie! Jej dynamiczną i humorystyczną dokumentację festiwalowej soboty 17 września można obejrzeć na Instagramie marki (jest zapisana w kółku 47. FPFF).

Trailer Goldwell w kinach

Przez tydzień trwania FPFF widzowie nie oglądają przed filmami reklam ani zwiastunów przez 25 min, jak to ma miejsce w zwykłym kinie. Pokazywane są wyłącznie krótkie spoty Partnerów Festiwalu. Goldwell jako Partner Główny przygotował reklamę, która zaprezentowała markę jako eksperta salonowego farbowania włosów.

Fot. Piotr Żagiel oraz @filirovska.photo