Odpowiedzialne Piękno z RICA

110
Marta Truniarz

Rozmowy z ludźmi biznesu zawsze stanowią wartość dla czytelnika. Szukamy w nich inspiracji, podpowiedzi, rady i sprawdzonych rozwiązań. Tym razem zapraszamy na rozmowę z Martą Truniarz – właścicielką salonu fryzjerskiego Look Room Holistic Beauty Center w Rzeszowie, który należy do grona ambasadorów marki Rica.

Czym charakteryzuje się obowiązująca moda fryzjerska?

Trendy w obecnej modzie wyraźnie pokazują, że wszyscy chcemy odreagować pandemiczną izolację. Tęsknota za podróżami, swobodą i beztroską widoczna jest w kolorowych stylizacjach nie tylko na wybiegach, ale również na ulicach miast. Podobne zachowania możemy zaobserwować w preferencjach klientów salonów fryzjerskich.

Jakie masz podejście do trendów? Zawsze za nimi podążasz?

Trendy są inspiracją, ale nie do końca chcę za nimi ślepo podążać. Zawsze powtarzam, że obowiązująca moda przeminie, a włosy pozostają i są naszą wizytówką na zawsze. Należy o tym pamiętać, zwłaszcza przy wyborze fryzury.


Najbardziej pożądane koloryzacje w tym sezonie to?

Dotychczas najmodniejsze koloryzacje były w chłodnych odcieniach, ale na szczęście ulega to zmianie. Osobiście uważam, że bez odpowiedniego makijażu niewielu dziewczynom było w tym odcieniu do twarzy. Szarości ustępują miejsca przepięknej, trójwymiarowej koloryzacji o nazwie stone blonde – to włosy w naturalnym tonie, które łatwo utrzymać pomiędzy wizytami w salonie.

Coraz chętniej klientki pytają również o koloryzacje odważne, zdecydowane, które pozwolą im się wyróżnić.

Które produkty poleciłabyś do codziennej pracy w salonie?

Moim absolutnym must have pracy salonowej jest serum wielofunkcyjne Opuntia Oil Treatment. Jest to genialny produkt, który pokochały również klientki i większość chce go mieć w swojej codziennej pielęgnacji domowej.

Czy masz swoją ulubioną linię do koloryzacji włosów? Poleciłabyś coś sprawdzonego naszym czytelnikom?

Jak można było się domyślić z moich wcześniejszych wypowiedzi, uwielbiam robić blondy zwłaszcza te kreatywne, wykonywane różnymi technikami. Natomiast od kiedy współpracuję z marką RICA jestem niezmiennie pod ogromnym wrażeniem koloryzacji kwasowej Colordem i brązów powstających przy jej udziale. Jest, to koloryzacja demi-permanentna, która nie powoduje rozjaśniania włosów, ponieważ działa przy bardzo niskich stężeniach nadtlenku wodoru. Dzięki temu proces koloryzacji nie jest agresywny, a włosy pozostają zdrowe i są nieprawdopodobnie lśniące.

W czym się specjalizujesz? Na jakie usługi głównie zapisują się do Ciebie klientki?

Większość usług wykonywanych w naszym salonie to właśnie różnego rodzaju koloryzacje. Klienci bardzo chętnie korzystają również z szerokiej gamy pielęgnacji, jaką proponuje marka RICA.

Niewątpliwie mocną stroną naszego salonu są również stylizacje okolicznościowe oraz przygotowania do sesji zdjęciowych.

Czy Twoim zdaniem obecna moda we fryzjerstwie jest spójna z modą beauty oraz odzieżową? Pozwala na stworzenie kompletnego looku?

Uważam, że w ogóle nie ma mowy o jakimkolwiek podziale. Tu jedno wynika z drugiego, fryzura determinuje ubiór i na odwrót. Powiem więcej, uważam, że moda jest na tyle spójnym i ekspansywnym zjawiskiem, że działa wielopłaszczyznowo i przenika do zdecydowanej większości dziedzin naszego życia. Wynika z idei jednostki po to, by za chwilę zawładnąć większością. Przeanalizowałam to zjawisko dogłębnie, broniąc wiele lat temu, jako prekursorka pracy magisterskiej o wdzięcznym tytule „Moda jako zjawisko społeczne”.

Jak to jest być salonem ambasadorskim marki Rica?

Odpowiem tak – modnie jest być salonem ambasadorskim marki RICA, ponieważ w końcu jest trend na ekologię.
Przy tworzeniu tego miejsca zależało mi przede wszystkim na tym, by był to salon, w którym wieloaspektowo będziemy podchodzić do piękna. Stąd nazwa Look Room Holistic Beauty Center.
Bardzo świadomie i z dużą rozwagą wybrałam markę RICA, ponieważ zależy mi na tym, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Rica jest marką wegańską, zaawansowaną technologicznie, ma naturalne składy i nie testuje kosmetyków na zwierzętach. Ponadto znaczna ich część jest w 100% wegańska. Marka dba o ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko i ocieplenie klimatu. Poza tym daje mi bogaty wachlarz działań, które wspierają rozwój salonu.

Twoja dewiza zawodowa?

Bardzo szanuje to, że jesteśmy różni, dlatego staram się patrzeć holistycznie na świat. Uważam, że piękno jest w nas, a to, co na zewnątrz, to tylko ważny dodatek.

Ambasadorzy Rica to grupa profesjonalistów, którzy dzięki prowadzeniu świadomego biznesu i poprzez rozwój swoich salonów fryzjerskich, osiągnęli sukces i stanowią wzór do naśladowania dla innych osób z branży. Tak samo jak udzielająca wywiadu, Marta Truniarz. Jako marka jesteśmy dumni z naszych partnerów i z pewnością z roku na rok będziemy zapraszać kolejne salony do tej grupy. Stawiamy na wspólny rozwój, świadomą pracę, dbałość o środowisko oraz na wyłącznie ekologiczne i profesjonalne kosmetyki. Zapraszamy do naszego świata!

www.ricapolska.pl