Po zeszłorocznym sukcesie koloru BUBBLEGUM, Goldwell ponownie współpracował z globalnymi agencjami przewidującymi trendy oraz z ekspertami koloryzacji włosów. Efektem współpracy jest Kolor Roku 2023 Goldwell: CHERRY POP. Dynamiczny, czerwony odcień czerwieni, który uosabia pasję, uwodzenie i podniecenie. Głęboka, bogata, ciepła czerwień jest zarówno ognista, jak i zalotna. Wykończona została chłodnym różem, przez co tworzy kuszącą, wibrującą wiśniową tonację.
„Żywiołowość CHERRY POP wyczarowuje wizualną wibrację, która rozpala i pobudza zmysły. Żaden kolor nie może konkurować z czerwienią pod względem jej potężnych właściwości poprawiających nastrój” – mówi Jane Boddy, Goldwell Global Color Expert.
Aby uzyskać intensywny, żywy i zapierający dech w piersiach odcień, CHERRY POP doskonale sprawdza się na wcześniej rozjaśnionych włosach lub na najjaśniejszych odcieniach blond. Z kolei ciemnym blondynkom i brunetkom nadaje bogaty, ciepły odcień wiśni. Dynamiczny, zalotny i odważny odcień CHERRY POP pozwala na prawdziwą eksplorację koloru!
„Byłem niezwykle zaszczycony, mogąc stworzyć CHERRY POP jako Kolor Roku 2023 Goldwell. Czerwienie zawsze były kojarzone z Goldwell, a ten konkretny odcień jest pełen ekscytujących możliwości w zakresie koloryzacji włosów” – mówi Angelo Seminara, Globalny Ambasador Goldwell.
CHERRY POP receptura z farbą Topchic:
30 ml Topchic 7RR@RR
20 ml Topchic 7OO@GK
2 ml @PP Pure Red
2 ml @PP Cool Pink
50 ml System 3% loton
CHERRY POP receptura z farbą Elumen:
30 ml RR@All
20 ml GK@All
10 ml Pk@All
O Goldwell
Goldwell jest marką fryzjerską będącą częścią portfolio Kao Salon Division. Profesjonalne produkty do włosów zostały stworzone, by realizować aspiracje stylistów i ich klientów. Od 1948 roku Goldwell dał się poznać dzięki przełomowym innowacjom w branży fryzjerskiej, takim jak: wiodące na rynku fryzjerskim farby Topchic, Colorance i Elumen, wysokiej jakości linie do pielęgnacji i stylizacji włosów Kerasilk, StyleSign i Dualsenses oraz technologicznie zaawansowane produkty i usługi do tworzenia trwałej ondulacji oraz tekstury. Bogate portfolio Goldwell, zaawansowane szkolenia i głęboka wiedza wspólnie tworzą markę kompletną, która w pełni odpowiada na potrzeby stylistów i ich klientów. Z corocznym przewodnikiem stylu ogłaszanym podczas imponującego Kao Salon Global Experience Goldwell ustanawia trendy w modzie fryzjerskiej, które inspirują stylistów fryzur na całym świecie.
Więcej informacji o Goldwell: www.goldwell.pl
O Kao Salon Division
Kao Salon Division jest częścią Skin Care and Hair Care Business Kao Corporation. Oferuje profesjonalne produkty i usługi dla fryzjerów na całym świecie. Jest liderem trendów w branży fryzjerskiej, jak również domem dla takich marek jak Goldwell, KMS, Oribe i Varis. Misją Kao Salon Division jest wzbogacanie codziennego życia stylistów, właścicieli salonów i ich klientów poprzez zaufane partnerstwo, indywidualne wsparcie salonów oraz ekskluzywnie dedykowane salonom portfolio zaawansowanych usług, innowacyjnych produktów i inspirujących szkoleń. Kao Corporation tworzy wysokiej jakości produkty, które polepszają życie konsumentów na całym świecie.
Więcej informacji o Kao Salon Division: www.kaosalondivision.com
Więcej informacji o Kao Group: www.kao.com