Marka KERASILK w wegańskiej odsłonie

411

Powstała w latach 80. marka KERASILK – lider innowacji, prekursor w poszukiwaniu zaawansowanych rozwiązań na odbudowę i poprawę wyglądu włosów, wprowadza nową, kreatywną tożsamość.

KERASILK, który był pionierem w wykorzystaniu jedwabiu w składzie już w latach 80., zmienia serce swoich produktów na jedwab biomimetyczny. Nowy składnik, uzyskany w laboratoriach przez bioinżynierów, działa skutecznie, zapewniając oczekiwane i dopasowane do klienta efekty. Ponadto wszystkie produkty są wegańskie, a ich opakowania zrównoważone ekologiczne i środowiskowo.

Produkty KERASILK dzielą się na cztery rodzaje:

  • Essentials – podstawowa pielęgnacja,
  • Specialist – zaawansowana pielęgnacja,
  • Styling – stylizacja,
  • Keratin Treatment – produkty do przeprowadzenia usługi salonowej.

Marka w swojej komunikacji stawia na niebieskie produkty Specialist, które są bazą dla zdrowych i pięknych włosów. Seria Specialist to produkty długotrwale działające na włosy i dające najbardziej spektakularne efekty. W skład serii wchodzą maski, olejki, spraye i balsamy.

Uzupełnieniem produktów z serii Specialist są różowe produkty Essentials, czyli szampony i odżywki. Produkty wyróżniają się siłą oczyszczenia i pielęgnacji.

Styling to seria produktów do wykończenia fryzury. Są to fioletowe produkty, które odpowiadają za piękne i przyjemne w dotyku efekty stylizacji.

Dawna usługa keratynowego wygładzania włosów została zastąpiona jednym produktem Keratin Treatment do przeprowadzenia usługi wygładzającej o różnym stopniu intensywności.

Marka KERASILK zadebiutuje na polskim rynku w marcu 2023 roku.

Oficjalnym dystrybutorem jest firma JBS Beauty z Gdańska. Kontakt do Przedstawicieli Handlowych: www.jbsbeauty.pl