Leć z Goldwell do Chicago!

267

Weź udział w konkursie Global Creative Awards 2023, wygraj jej polską część i leć na finał do Chicago.

Wszyscy klienci, którzy pracują na produktach Goldwell, mogą wziąć udział w konkursie Global Creative Awards. Polscy zwycięzcy w 3 kategoriach technicznych polecą we wrześniu do Chicago na Kao Salon Global Experience, podczas którego odbędzie się światowy finał Global Creative Awards 2023!

KROK PO KROKU DO ZWYCIĘSTWA
// wybierz kategorię.
// przestrzegaj warunków udziału.
// zapoznaj się z kryteriami oceny.
// wymyśl i stwórz.
// prześlij wymagane dokumenty.
// pamiętaj o wszystkich etapach.
// baw się dobrze.

TWOJA DROGA DO SUKCESU
// wybierz kategorię, w której chcesz wystartować
// wybierz modelkę/modela. Stwórz własną kolekcję. Wykonaj sesję zdjęciową.
// zgłoszenia mogą zostać przesłane tylko w dniach od 15 do 31 maja 2023.
// wszystkie zgłoszenia mogą zostać przesłane tylko przez www.globalcreativeawards.com.
// ogłoszenie krajowych zwycięzców: lipiec 2023.
// międzynarodowy konkurs na żywo podczas Kao Salon Global Experience 24 i 25 września w Chicago.

CHICAGO
Miasto w Stanach Zjednoczonych, położone nad jeziorem Michigan w stanie Illinois. Stanowi trzecie pod względem wielkości i zaludnienia miasto w Stanach Zjednoczonych, po Nowym Jorku i Los Angeles. Główne centrum biznesowe, kulturalne oraz naukowe Środkowego Zachodu Stanów Zjednoczonych. Znane za sprawą niezwykłej architektury, wspaniałej muzyki, wyjątkowych potraw oraz wielkomiejskiej i luźnej atmosfery. Atrakcje Chicago to między innymi wieżowiec Willis Tower, Magnificent Mile, okalająca centrum rzeka, molo Navy Pier, kluby bluesowe i komediowe, liczne muzea, a przede wszystkim Cloud Gate, czyli charakterystyczny pomnik „fasoli” – jeden z symboli miasta.

GLOBAL CREATIVE AWARDS
Wszyscy styliści, którzy pracują na produktach Goldwell, mogą wziąć udział w konkursie Global Creative Awards, którego finał zaplanowano w Chicago. Konkurs na żywo to najważniejsza część Kao Salon Global Experience. Global Creative Awards to dla stylistów szansa na pokazanie pełnej kreatywności bez żadnych ograniczeń. Fryzjerzy mają swobodę w tworzeniu swojej pracy, prezentując własną, niepowtarzalną wizję. Mogą rywalizować w kategoriach ­technicznych ­oraz kategoriach­ prasowych. Uczestnicy kategorii technicznych muszą najpierw rywalizować na szczeblu krajowym. Następnie zdobywcy złota przechodzą do międzynarodowego konkursu na żywo. Zwycięzcy otrzymają Międzynarodową Złotą Statuetkę, publikację w magazynach ESTETICA i 2 500 euro. Uczestnicy kategorii prasowych muszą rywalizować na całym świecie w tym międzynarodowym konkursie opartym tylko na ocenie zdjęć. Nagrody są takie same, jak w kategoriach technicznych.

KAO SALON GLOBAL EXPERIENCE

Rodzina Kao Salon składająca się z ponad dwóch tysięcy stylistów z całego świata spotkała się w Amsterdamie w październiku 2022 roku, aby uczestniczyć we flagowym wydarzeniu branży fryzjerskiej – Kao Salon Global Experience. Co roku event odbywa się w innym mieście. Na uczestników czeka każdy rodzaj kreatywności. W ciągu dwóch dni styliści mogą spodziewać się kreatywnych sesji artystycznych, podczas których najlepsze zespoły na świecie dzielą się najnowszymi trendami. Ponadto goście mogą spotkać ekspertów z dziedziny badań, zrównoważonego rozwoju, biznesu oraz nawiązać kontakt z artystami o podobnych poglądach, by stworzyć przyjaźnie na całe życie. Wszyscy goście, którzy nie mogą dołączyć na żywo, mają okazję śledzić wydarzenie na stronie internetowej Kao Salon lub na YouTube. Wieczór z premierą najnowszej kolekcji Goldwell i z ogłoszeniem zwycięzców Global Creative Awards jest punktem kulminacyjnym dwóch dni. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 24 i 25 września 2023 roku w Chicago.

Szczegóły dotyczące konkursu Global Creative Awards znajdują się na stronie www.globalcreativeawards.com