Kuracja Moroccanoil – kultowy produkt, który zapoczątkował światowy szum dotyczący pielęgnacji włosów olejkami – ma nowy wygląd. Aby uczcić pozycję olejku do pielęgnacji włosów nr 1 w USA*, marka prezentuje limitowaną edycję z grafikami Polki Asi Pietrzyk.
Kuracja zwalcza puszenie, zwiększa połysk do 118%** i sprawia, że włosy stają się gładkie i łatwe w układaniu. W ciągu ostatnich 10 lat przeszła drogę od sekretu fryzjerów do globalnej obsesji, sprzedawanej w 70 krajach na całym świecie.
Łącząc siły z uznaną artystką Asią Pietrzyk, Moroccanoil stworzył żywą i niezwykle barwną grafikę flakonu i opakowania z edycji specjalnej, która przedstawia kobiety dzielące się swoim ulubionym sekretem piękna. Ożywia przesłanie, że ludzie, którzy znają Kurację Moroccanoil, uwielbiają ją i nie mogą się doczekać, kiedy przekażą ją swoim znajomym.
– Kuracja Moroccanoil zapoczątkowała naszą markę wiele lat temu i cieszymy się, że możemy tchnąć nowe życie w opakowanie i zaangażować nowych klientów, którzy wcześniej nie używali tego niesamowitego produktu – mówi Carmen Tal, współzałożycielka Moroccanoil. – To jedna z największych kampanii, jakie uruchomiliśmy, podkreślając istotę marki i docierając do nowych klientów na nowe sposoby – dodaje.
Limitowana edycja Kuracji i Kuracji Light jest dostępna w sprzedaży od końca stycznia 2023 roku.
W Polsce oryginalne produkty Moroccanoil są dostępne w profesjonalnych salonach fryzjerskich oraz na www.jbsoptima.pl.
www.jbsoptima.pl | Instagram: @jbsoptima | Facebook: /jbsoptima