Zaszczepiam pasję do fryzjerstwa

353
Natalia Borowiecka
Natalia Borowiecka

Natalia Borowiecka – Ambasador marek #mydentity i OLAPLEX w Polsce. Fryzjer z pasją z ponad 20-letnim doświadczeniem. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla fryzjerów w Polsce oraz za granicą. 3 lata temu otworzyła własną akademię szkoleniową w Bielsku-Białej. Dziś dzieli się doświadczeniem i wprowadza najnowsze trendy i najwyższą jakość do setek salonów w Polsce.

Natalio, dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie szkoleń?

Miałam w swoim życiu taki okres, kiedy zaczęłam zastanawiać się co chciałabym robić dalej. Wiedziałam na pewno, że chcę robić to, co kocham. A na pewno kocham mój zawód, ludzi, mam również wykształcenie pedagogiczne i przez wiele lat nauczałam w szkołach fryzjerskich. Moi uczniowie zawsze lubili moje lekcje, odnosili sukcesy, wielu z nich do dziś jest w zawodzie, niektórzy wciąż pracują ze mną. Pewnego dnia znajoma poprosiła mnie o szkolenie – była bardzo zadowolona. Wtedy stwierdziłam, że to jest właśnie to, co chcę robić. Tak właśnie zaczęłam prowadzić szkolenia fryzjerskie. Nieskromnie przyznaję, że robię to z sukcesem i bardzo się w tym realizuję.

Co jest najtrudniejsze, a co najprzyjemniejsze w pracy szkoleniowca?

Uwielbiam, kiedy po skończonym szkoleniu, uczestnicy opanowują trudne dotychczas zagadnienia i nie mogą doczekać się powrotu do salonu, aby wykorzystać je w pracy. Najważniejsza jest radość ludzi i inspirowanie ich do dalszego rozwoju. Dziś fryzjer, który nie szkoli się pół roku jest przynajmniej 3 lata do tyłu. Lubię atmosferę na szkoleniach, to jak dzielą się ze mną swoimi pracami. Oczywiście ja również czerpię wiedzę od nich, więc rozwijamy się wspólnie. Prowadzenie szkoleń daje mi także możliwość podróżowania po Polsce i świecie, co również jest moją pasją. Z rzeczy mniej przyjemnych mogłabym wymienić konieczność planowania z dużym wyprzedzeniem. Aby umożliwić osobom zainteresowanym skorzystanie ze szkoleń muszę planować na rok z wyprzedzeniem.

Dlaczego Twój wybór padł na marki OLAPLEX, #mydentity?

W swojej pracy stawiam na jakość. Marka OLAPLEX to produkty premium, które chronią włosy a mi zapewniły bardzo duży rozwój salonu. Klientki chcą dbać o swoje włosy, a OLAPLEX daje nam możliwość stworzenia pięknych, zdrowych blondów bez uszkodzenia ich struktury. OLAPLEX jest już standardem w naszym salonie, dodajemy go do każdego rozjaśnienia. Marka #mydentity została stworzona przez jednego z najsłynniejszych fryzjerów świata, Guy’a Tang. Daje nam, fryzjerom możliwość wyróżnienia się na rynku. Pigmenty zawarte w produktach są tworzone we współpracy z Guy’em- osobiście dba o najwyższą jakość produktów. Jest to marka, która ciągle się rozwija, dostarcza szkoleń, a Guy Tang, poprzez social media, pozostaje w kontakcie z obserwującymi go fryzjerami. Elementem wyróżniającym markę jest społeczność, która wzajemnie się wspiera i inspiruje.

Jakie są Twoje ulubione produkty, bez których nie wyobrażasz sobie pracy?

Nie wyobrażam sobie pracy bez OLAPLEX nr 1 i 2, czyli produktów technicznych, które dodajemy do koloryzacji. Są to produkty, które niwelują zniszczenia, do których dochodzi podczas zabiegów chemicznych. Kolejny produkt to rozjaśniacz #Magnum8 i #Big9 #mydentity, które dają piękne bazy rozjaśnione i pomagają neutralizować niepożądane odcienie. Bardzo lubię produkty półtrwałe #mydentity: farby demi, 15-minutową koloryzację żelową REFLECT, którą możemy wykonać na myjce. Uwielbiam również #MyHero, czteroetapową regenerację, która uzupełnia kolagen we włosach i przepięknie pachnie. Tak naprawdę ciężko jest mi wybrać ulubiony produkt, ponieważ uwielbiam tę markę i każdy jej produkt uważam za wyjątkowy.

Guy Tang i Natalia Borowiecka
Guy Tang i Natalia Borowiecka

 

Za co cenisz współpracę z Dystrybutorem tych marek, A&M Premium Distribution?

To współpraca wielotorowa. Na początku byłam klientem tej firmy jako właściciel salonu fryzjerskiego oraz fryzjer, tak właśnie zaczęła się nasza przygoda, dzięki której dziś jestem również współpracownikiem – Ambasadorem marki OLAPLEX oraz #mydentity dla których prowadzę szkolenia. Firma pomaga mi w prowadzeniu salonu fryzjerskiego dostarczając produkty premium, które zapewniają najwyższą jakość usług w moim salonie. Dla Firmy ważny jest rozwój holistyczny. Jako edukator mam możliwość nauki języka angielskiego, szkoleń na najwyższym poziomie, współtworzenia ścieżek edukacji, podróżowania po świecie, poznawania trendów oraz osób ze świata fryzjerskiego. Jako pierwsza testuję produkty przed premierą, mam wsparcie i zielone światło na wszelkie pomysły dotyczące wspólnego rozwoju. Jestem za to bardzo wdzięczna.

Co uważasz za najgorętszy trend sezonu?

Nowe trendy nie zmienią się zbytnio w porównaniu z aktualnymi. Nadal modne będą koloryzacje typu sombre, wszystko, co wokół twarzy powinno mieć jednak jaśniejszy odcień. Koloryzacja dopasowana do typu urody, odcienie naturalnego blondu, piękne beże, naturalne brązy.

Jakie są Twoje plany na najbliższy czas?

To będzie mój rok! Obecny był niesamowicie intensywny, było wiele szkoleń oraz jedno z największych wydarzeń tego roku czyli wizyta mistrza Guy’a Tang w Polsce, z którym miałam zaszczyt wystąpić na scenie i pracować na backstage podczas przygotowań. Kolejny rok to jeszcze więcej szkoleń, chociaż czasami wydaje mi się że już więcej się nie da… ale jednak! Przygotowaliśmy kolejny, rewolucyjny level w naszej edukacji #mydentity – to szkolenie pozwoli pokazać jak pięknie pracują #HairBesties w Polsce i jak wiele mogą zmienić produkty najwyższej jakości. Nie mogę doczekać się pierwszej edycji #Level5 oraz tego abym mogła już zdradzić niespodzianki które czekają na fryzjerów w 2024 r. Oprócz szkoleń w mojej akademii szkoleniowej w Bielsku-Białej odwiedzę również Warszawę, Kraków, Szczecin, Białystok, Wrocław, Gdańsk, Łódź, Rzeszów oraz Holandię i Wielką Brytanię.