Poznajcie 10 filarów, na których opiera się sukces tej najbardziej rozpoznawalnej w USA marki kosmetyków do stylizacji włosów. Teraz, ponownie, produkty Paul Mitchell dostępne są w Polsce.
„Sukces nie rodzi się z dnia na dzień, ani nie powstaje sam” – te słowa Johna Paula DeJoria – Współzałożyciela i Prezesa Zarządu John Paul Mitchell Systems – bliskie są wszystkim, którzy osiągnęli sukces cieżką pracą. Historia jego życia to typowy „amerykański sen”, droga „od pucybuta do milionera”. W 1980 roku, mając zaledwie 700 dolarów, John Paul i Paul Mitchell założyli firmę, której nazwa powstała z połączenia ich imion i nazwiska. Dziś, Paul Mitchell to najbardziej rozpoznawalna w USA marka kosmetyków do stylizacji włosów, pozostająca cały czas w rękach tej samej rodziny. Teraz, ponownie, dostępna także w Polsce.
Poznajcie 10 filarów firmy.
- LIDER W BRANŻY
Jesteśmy dumni z bycia najbardziej rozpoznawalną w USA marką sprzedającą kosmetyki do stylizacji włosów.
- PROFESJONALIZM PRZEDE WSZYSTKIM
Od ponad 40 lat wspieramy fryzjerów produktami, narzędziami i systemami, dzięki którym ich biznes wspaniale prosperuje.
- KOLOR TO PODSTAWA
Zbudowanie zaufania do marki nie jest możliwe bez doskonałej jakości farb do włosów. Mamy jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio produktów do koloryzacji w branży fryzjerskiej. John Paul Mitchell Professional Hair Color obejmuje ponad 300 odcieni produktów semi-, demi- oraz permanentnych. „Koloryzacja PM Pro- to sekretna broń, dzięki której zyskacie lojalnych klientów Waszego salonu i odniesiecie skuces biznesowy” – te słowa Johna Paula DeJoria mówią same za siebie.
- EDUKACJA I WSPARCIE
Od filmów szkoleniowych na platformach edukacyjnych przez szkolenia produktowe po ponad 100 Szkół Paul Mitchell – robimy co w naszej mocy, by budowć silną pozycję biznesową współpracujących z nami fryzjerów. Doskonalimy ich i naszą markę.
- WSPÓLNOTA
Prowadzimy szeroko zakrojoną działalność charytatywną wspierając edukację fryzjerską, pomagając dzieciom i organizacjom dbającym o prawa człowieka. Mobilizujemy środowisko fryzjerskie do wspólnych działań na rzecz potrzebujących. Hasło „podaj pomocną dłoń” jest bardzo ważne dla społeczności JPMS.
- ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ
Na długo zanim termin „zrównoważony rozwój” (sustainability) wszedł na stałe do słownika miłośników ekologii, wprowadziliśmy go do filozofii naszej marki. Redukcja śladu węglowego, plastiku, minimalizacja odpadów czy farmy zasilane energią słoneczną na Hawajach to tylko niektóre aspekty naszej dbałości o środowisko.
- INNOWACJA
Dzięki opatentowanym składnikom, wielokrotnie nagradzanym narzędziom do stylizacji i ekskluzywnym technologiom zawsze jesteśmy w czołówce innowacji. W tym miejscu warto wspomnieć o naszym skarbie – awapuhi – dzikim imbirze. Ten sekretny składnik jest obecny w kosmetykach pielęgnacyjnych Paul Mitchell. Jego rysunek umieściliśmy na opakowaniach kosmetyków z profesjonalnej linii AWAPUHI Wild Ginger. Dla naszej firmy tę niesamowitą roślinę odkrył Paul Mitchell. Podczas pobytu na Hawajach zobaczył, jak tamtejsze kobiety nakładają na włosy sok świeżo wyciśnięty z kłączy awapuhi. Ta sięgająca kilkuset lat tradycja i metoda pielęgnacji sprawiają, że włosy mieszkanek Hawajów są olśniewające, niesamowicie nawilżone i dogłębnie odżywione.
- INKLUZYWNOŚĆ
To słowo umieściliśmy wśród głównych zasad Paul Mitchell. Szerzymy tolerancję dla osób o odmiennej orientacji seksualnej, propogujemy równe traktowanie osób niepełnosprawnych i walkę z rasizmem. Możemy pięknie się różnić i tworzyć jedną społeczność – tak w skrócie brzmi hasło głoszone przez Radę ds. Równości i Szans JPMS.
- CRUELTY-FREE
Ponad 40 lat temu byliśmy pionierem ideologii cruelty-free, czyli prowadzenia biznesu bez testowania produktów na zwierzętach i stosowania składników pochodzących ze zwierząt w kosmetykach. Jsteśmy i będziemy wierni tej zasadzie.
- MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Z właścicielami salonów i stylistami dzielimy się wiedzą, jak profesjonalnie i z sukcesem prowadzić social media.
Corina Bless
Director International Business Development Paul Mitchell
PM Polska: Przyjechałaś do Polski na kilka dni przed wprowadzeniem przez Limited Distribution marki Paul Mitchell na nasz rynek. Na Targach Look w Poznaniu fryzjerzy zobaczyli Wasz wielki show. Czego mogą spodziewać się po marce Paul Mitchell?
Corina Bless: Fryzjerzy pracujący na produktach Paul Mitchell mogą być pewni, że dzięki nim zaspokoją wszystkie oczekiwania swoich klientów, z łatwością rozwiążą ich problemy. Obecnie wiodącymi trendami są personalizacja i dostosowanie – marka Paul Mitchell ma tak wiele wspaniałych produktów, że jesteśmy w stanie idealnie dobrać je do każdego klienta i odpowiedzieć na każdą potrzebę, z jaką klienci przyjdą do salonu.
PM Polska: Na rynku jest bardzo dużo marek fryzjerskich. Czym Paul Mitchell różni się od innych?
CB: Jest wiele kwestii, które czynią nas wyjątkowymi, ale jedną z głównych jest nasze dziedzictwo, nasza kultura i nasza historia. Nie jesteśmy częścią żadnej grupy, jesteśmy firmą rodzinną i prywatną. Warto podkreśić, że jesteśmy firmą „od fryzjerów dla fryzjerów”. W JPMS pracuje wielu fryzjerów – ja jestem fryzjerką, nasz Prezes Jason Yates, dziewczyny z Działu Badań i Rozwoju itd. Będąc fryzjerami najlepiej wiemy, czego fryzjerzy potrzebują w swoich salonach.
PM Polska: Jak JPMS wspiera współpracujących z nim fryzjerów?
CB: Niesamowicie ważna jest edukacja. W ten sposób otwieramy przed fryzjerami nowe drzwi. Mówimy nie tylko o tym, jak używać produktów, ale także o tym, w jaki sposób polecać je klientom i jak na ich bazie tworzyć nowe usługi. Chcemy inspirować fryzjerów, aby pracowali mądrzej, a nie ciężej. Często pracują po 12-14 godzin dziennie, bez przerwy. Chcemy pomóc im to zmienić, by mogli utrzymać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Uczymy ich, jak zmieniać myślenie na bardziej biznesowe, bardziej kreatywne.
PM Polska: Marka PM jest dumna z głoszonych przez siebie wartości – aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, dobroczynności, inkluzywności itd. A dla Ciebie, która z wartości PM jest najważniejsza?
CB: Taką wartością jest „oddawanie” rozumiane jako dzielenie się z innymi tym, co osiągnęliśmy. Pracując tutaj, wiele czasu spędziłam z Johnem Paulem DeJorią – założycielem firmy. Niewiele osób wie, że był on dwa razy bezdomny. Dlatego tak ważne dla niego jest dzielenie się sukcesem, który osiągnął. Oczywiście, sprzedajemy nasze produkty i na tym zarabiamy, ale tak naprawdę chcemy pomagać fryzjerom, by byli dumnymi z tego, co robią na co dzień i by mogli odnosić jeszcze większe sukcesy.
Cezary Szymczak
Dyrektor Generaly Limited Distribution – wyłącznego dystrybutora na Polskę produktów Paul Mitchell
PM Polska: Jak doszło do nawiązania współpracy z najbardziej rozpoznawalną w USA marką kosmetyków?
Cezary Szymczak: Marka Paul Mitchell szukała nowego dystrybutora na rynku polskim. Pomysł Limited Distribution na rozwój i dystrybucję marki w Polsce spotkał się z dużym zainteresowaniem i entuzjazmem Amerykanów. Ostatecznie zaowocował podpisaniem kontraktu na dystrybucję.
PM Polska: Co polscy fryzjerzy zyskają na współpracy z Paul Mitchell?
CS: Polscy fryzjerzy zyskają możliwość współpracy ze światowej sławy marką – zarówno pod kątem oferty produktowej, jak również profesjonalnego wsparcia ze strony Limited Distribution. Zapewnimy im stałą dostępność najlepszych kosmetyków PM oraz szkolenia oferowane przez tę markę.
PM Polska: Co przygotowaliście dla fryzjerów na wprowadzenie marki na rynek polski?
CS: Rozpoczęcie dystrybucji PM przez Limited Dystribution odbyło się z wielką pompą na największych targach fryzjersko-kosmetycznych Look w Poznaniu. Show „American dream” na pewno zapamiętamy na długo. Od marca rozpoczęliśmy sprzedaż produktów Paul Mitchell. Klienci mogą kupić atrakcyjne pakiety startowe kontaktując się z Doradcami Biznesowymi, biurem firmy pod adresem: sprzedaż@paul-mitchell.com.pl lub numerem telefonu: 727-530-040. Przygotowaliśmy także pofesjonalne szkolenia z koloryzacji Paul Mitchell – Doradcy będą o nich informowali na bieżąco. A już w przyszłym roku zapraszamy naszych klientów na szkolenia do Akademii JMPS w Los Angeles. Szczegóły wkrótce!