Francuska marka Kydra le salon – już w Polsce!

503
Kydra le salon

Kydra le salon, botaniczna marka do pielęgnacji włosów, miała swoją premierę w przepięknej scenerii Bohema 2.8 w Warszawie. Na wydarzenie przybyło wiele gwiazd, stylistów fryzur oraz partnerów i przyjaciół firmy Peng Partners Poland, wyłącznego dystrybutora marki. Obecny był również Nicolas JURNJACK (Dyrektor Kreatywny – Kydra le salon) oraz Fabrice PARRA (Dyrektor Artystyczny & Techniczny  – Kydra le salon).

Ten artystyczny duet zabrał nas w niezapomnianą podróż po świecie Kydra le salon. Przybyły gwiazdy: Małgorzata Pieczyńska, Olga Borys, Monika Mrozowska, Olga Bończyk, Anna Samusionek i wraz z resztą gości poznały od podstaw historię, produkty oraz rytuały, które są nieodłączną częścią DNA marki.

Nicolas Jurnjack, który stylizował największe gwiazdy tego globu oraz był kluczową postacią podczas Fashion Weeks na całym świecie, opowiedział o swoim wieloletnim doświadczeniu oraz o wyjątkowości marki. W przygotowanym na miejscu Atelier Paris wszyscy goście mogli osobiście sprawdzić najwyższą jakość produktów, których proces tworzenia oraz doskonalenia zajęły wiele lat.

Historia zaczęła się 50 lat temu w kreatywnym warsztacie pielęgnacji włosów Patricka Alèsa w Paryżu. W tym mitycznym miejscu, niedaleko Pól Elizejskich, tytułowy założyciel niczym artysta ukształtował awangardowe podejście do pielęgnacji i koloryzacji włosów. Tak powstała Kydra. Unikalne formuły o wyjątkowym stężeniu substancji czynnej (ekstrakcja, napary, pigmenty z roślin barwiących), drogocenne eliksiry, dziesięciokrotnie zwiększające siłę zabiegów, 700 naturalnych składników starannie selekcjonowanych przez lata, wpłynęły na każdą formułę i każdy zabieg z użyciem Kydra le salon, tworząc potwierdzone naukowo dzieła.

„Jestem naprawdę dumna ze współpracy z tak wyjątkową marką, której podejście w autentyczny sposób opiera się na życzliwości. Dzięki niej styliści włosów będą gotowi zaoferować każdej osobie z każdym rodzajem włosów, uwagę i piękno, na jakie zasługuje” – mówi Luiza Osińska, prezes Peng Partners Poland.

Na wydarzeniu nie mogło również zabraknąć Clementa Vignauda (dyrektora generalnego Laboratoire DUCASTEL) producenta tych wyjątkowych kosmetyków. Opowiedział o trzech podstawowych filarach marki: opiekuńczości, co w każdym przypadku daje niezawodności; twórczości, która w praktyce pozwala na innowacyjność i podejście do koloru i pielęgnacji włosów 360°; oraz selektywności, która oznacza ze Kydra le salon jest przeznaczona wyłącznie dla stylistów.

Kydra le salon to: 67 kreatywnych odcieni, w tym 1 przezroczysty,  6 ultranaturalnych, od 83% do 91% składników naturalnych, 5 barwiących roślin w każdym odcieniu, olejek z kwiatów Tiaré, brak zawartości amoniaku i rezorcyny, pigmenty roślinne, do 100% pokrycia siwych włosów, ekologiczne opakowania odporne na działanie słońca (z aluminium nadającego się do recyklingu, plastikowa redukcja wieczka, pudełko kartonowe FSC).

Peng Partners to dystrybutor marek kosmetycznych, którego filarem są dwie kobiety – ich siła, wizja i pasja! Produkty z naszego portfolio, kierują się najnowszymi trendami i są obecne na światowych wybiegach mody, zapewniając odbiorcom i parterom najwyższą jakość i styl.

Nasz zespół składa się z profesjonalistów, którzy łączą zaangażowanie z doświadczeniem, aby dostarczyć najwyższej jakości produkty i usługi. Tworzymy kreatywną atmosferę, gdzie wzajemny szacunek jest fundamentem, a innowacje napędzają codzienne działania.