Złoty Medal dla profesjonalnych kosmetyków Awapuhi Wild Ginger, nagroda za najlepsze stoisko targowe i wspaniały pokaz na Głównej Scenie – tak zapamiętamy udział amerykańskiej marki Paul Mitchell na Targach Look 2024 w Poznaniu.
ALOHA! – tym słowem marka Paul Mitchell i jej wyłączny dystrybutor na Polskę – firma Limited Distribution – witali gości przybyłych na Targi Look. Aloha, oprócz powitania, w języku (kreolskim) hawajskim oznacza także miłość, uczucie i pokój – to w pełni oddaje wspaniałą atmosferę panującą na stoisku marki.
A królowały tu przede wszystkim profesjonalne kosmetyki Paul Mitchell. Miłośnicy linii Tea Tree, Clean Beauty czy Awapuhi Wild Ginger z pewnością byli usatysfakcjonowani faktem, że ponownie mogą je kupić w Polsce. Zalety Awapuhi zostały docenione szczególnie, ponieważ właśnie te kosmetyki wyróżniono prestiżową nagrodą – Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich. Tak o zaletach linii Awapuhi Wild Ginger mówi Corina Bless – Dyrektor International Business Development Paul Mitchell:
„Awapuhi Wild Ginger® to luksusowe, profesjonalne zabiegi pielęgnujące włosy oraz wspaniałe kosmetyki do stylizacji nasycone ekstraktem z awapuhi – dzikiego imbiru rosnącego na Hawajach. Z dumą prezentujemy Wam nasze kompletne i unikatowe rozwiązanie dla pięknych włosów! Paul Mitchell, współzałożyciel naszej firmy i znany fryzjer, odkrył zalety imbiru awapuhi na początku lat 80. Zobaczył, jak kobiety na Hawajach wcierają we włosy żel wyciśnięty z tej rośliny i zachwycił się efektami kuracji. Od wieków rdzenni Hawajczycy używają pachnącego soku z imbiru awapuhi do nawilżania skóry i włosów. Paul Mitchell swoją obserwacją podzielił się z partnerem biznesowym, Johnem Paulem DeJorią. Taki jest początek tej niezwykłej historii. Reszty dokonali chemicy i naukowcy. Efekt ich pracy to wspaniałe kosmetyki, dzięki którym włosy nasycone ekstraktami z awapuhi stają się piękne i naturalnie odżywione”.
Ale na tym nie koniec sukcesów. Także stoisko Paul Mitchell przygotowane przez Limited Distribution na wzór hawajskiej plaży dostało nagrodę Międzynarodowych Targów Poznańskich. Siedząc na leżaku, pośród złocistego piasku i desek surfingowych, z wieńcami z kwiatów na szyi, goście Paul Mitchell czuli się wspaniale.
Na zakończenie Targów międzynarodowy team fryzjerów Paul Mitchell zaprezentował prawdziwą ucztę dla oczu. Pokazali, jak amerykańskie ikony, symbole Stanów Zjednoczonych – Barbie, McDonalds czy Fedex – można połączyć z intrygującymi fryzurami. Popatrzcie jeszcze raz na zdjęcia wspominając te wspaniałe dni!
Dystrybutor kosmetyków Paul Mitchell: Limited Distribution Sp. z o. o.,
ul. Wiertnicza 169, 02-952 Warszawa, tel. 727-530-040;
zamówienia: sprzedaz@paul-mitchell.com.pl