Stworzone we współpracy z elitarnymi profesjonalistami z branży fryzjerskiej oraz najlepszymi naukowcami z całego świata. Wegańskie, cruelty free, zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności. Każdy szczegół w nowej gamie produktów Keune Style został starannie dopracowany do perfekcji. Poznaj kosmetyki, które na nowo definiują standardy stylizacji włosów!
Marka Keune nie ustaje we wprowadzaniu innowacji, odpowiadających na globalne trendy rynkowe oraz potrzeby stylistów na całym świecie. Po szeregu nowości w tym i ubiegłym roku (wśród których warto wymienić m.in. wegańską serię eko kosmetyków Keune So Pure czy zaktualizowane portfolio produktów do rozjaśniania i koloryzacji) przyszedł czas na prawdziwą rewolucję w stylizacji: na rynek wchodzi właśnie zupełnie nowa, ulepszona gama popularnych wśród stylistów produktów Keune Style.
„Aby opracować nasze nowe, wysokowydajne formuły, ściśle współpracowaliśmy ze światowej sławy stylistami fryzur, tworzącymi zjawiskowe stylizacje dla takich marek jak Saint Laurent, Louis Vuitton, Prada i innych. Wśród naszych specjalistów znaleźli się m.in. Luke Benson, Joffrey Conings i Joeri Rouffa. Staraliśmy się stworzyć najlepszą gamę produktów dla osiągnięcia doskonałości każdej stylizacji.” – mówi Keune.
Wykorzystując ponad 100 lat naukowego doświadczenia i innowacji w profesjonalnej stylizacji włosów, najlepsi naukowcy marki opracowali rewolucyjne formuły, zamknięte w 29 produktach dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb stylizacyjnych i rodzajów włosów.
Rezultaty potwierdzone naukowo w laboratorium Keune:
- Długotrwałe utrwalenie
- Wyższa kontrola wilgotności
- Zwiększony procent połysku
- Skrócony czas suszenia
- Udoskonalone zapobieganie puszeniu
- Ochrona przed wysoką temperaturą do 230˚C
5 nowych linii produktów
Nowa linia Keune Style podzielona została na pięć funkcjonalnych kategorii, z których każda utrzymana jest w odmiennej kolorystyce: Prep & Prime, Shape & Texture, Smooth & Shine, Volume & Grip, Fix & Finish.
- Starannie wyselekcjonowane składniki
- Nowe zapachy
- Wegańska formuła, cruelty free
- Opakowania premium
Wejdź na stronę keune-polska.pl, skontaktuj się z Dystrybutorem Keune i dołącz do prawdziwej rewolucji w stylizacji włosów!
* Jedyny produkt zawierający niewegański składnik to Restyler: wyłącznie dlatego, że jego zamiennik odbiega od wysokich standardów, do jakich dąży Keune.
Okiem instruktora o rewolucji w Keune
Łukasz Barzyk, ambasador Akademii Keune w Polsce, instruktor Keune
Keune Haircosmetics zdecydowanie stawia na wyznaczanie nowych trendów w stylizacji. Cała nowa seria Style to najwyższa jakość połączona z innowacyjnymi technologiami – i myślę że dlatego możemy mówić o rewolucji.
Jakie znaczenie dla fryzjera-stylisty mają kosmetyki, których używa w codziennej pracy?
Kosmetyki to fundament pracy fryzjera czy stylisty. Podkreślają, ale pozwalają także na zachowanie trwałości fryzur. Wybór produktów jest istotny dla obu stron – fryzjera, i klienta/klientki, którzy dzięki odpowiednim kosmetykom w codziennej pielęgnacji i stylizacji będą mogli zachować efekt na włosach „jak po wyjściu z salonu”.
Jakie są Twoje ulubione produkty z nowej linii Keune Style i dlaczego?
Cała nowa seria to naprawdę rewolucja w stylizacji. Gdybym miał wskazać moje ulubione produkty, to z pewnością byłby to Rush Hour, do stylizacji zarówno w salonie, jak i w domu, produkt, który skraca czas suszenia włosów, a przy okazji ma ochronę termiczną do 230°C. Z nowej serii uwielbiam również Smooth Operator – serum, które wygładza rozdwojone końce, puszące się włosy, pozwala na dłuższe zachowanie połysku. Kolejnym kosmetykiem jest uniwersalny lakier Free Styler, który może być używany zarówno w salonie, jak i w domu. I na koniec – naprawdę wyjątkowy produkt, czyli Ocean Waves. Z pewnością zostanie ulubieńcem osób o falowanych, kręconych, podatnych włosach. Pozwala na usztywnienie i pogrubienie włosów, dzięki czemu może być podstawą wielu stylizacji.
Stylizacyjny MasterClass. Jak wygląda droga do perfekcji?
Marta Hawro-Kociuba, założycielka firmy Niezwykłe Czesanie, autorka technik stylizacji włosów i edukator
Rola produktów jest ogromna. Kosmetyk trzeba znać, lubić i czuć. Stawiać na jakość i nauczyć się z tą jakością pracować świadomie. Rozumienie właściwości kosmetyków, możliwości zastosowania ich są niezwykle istotne.
Wrzesień 2024 to miesiąc szczególny – Keune Haircosmetics rewolucjonizuje rynek stylizacji wprowadzając zupełnie nową serię Style. Współpracujesz z marką Keune. Skąd ten wybór, co wyróżnia te kosmetyki?
Na premierę serii czekam z niecierpliwością. Cała marka dla mnie to przede wszystkim jakość wypływająca z wieloletniego doświadczenia – i to czuć w tych produktach. Co jednak mnie przekonało? Przede wszystkim ogromny wybór produktów właśnie do stylizacji. To druga marka w moim życiu, pracując na której wiem, że jestem w stanie wykonać całą nowoczesną stylizację. W przypadku Keune wiem, że tylko przy użyciu tej jednej marki mogę stosować najnowsze techniki. Produkty Keune powstają w wyniku zrozumienia specyfiki pracy światowych stylistów fryzur oraz doświadczenia. W dodatku – są to kosmetyki ekskluzywne. Myślę że są to cechy również mojej osobistej marki, z którymi się utożsamiam, dlatego tak mi blisko do Keune Haircosmetics.
Jak oceniasz aktualną ogólną kondycję branży fryzjerskiej w Polsce?
Po latach prowadzenia szkoleń zarówno w kraju, jak i zagranicą, mogę stwierdzić, że kondycja branży fryzjerskiej w Polsce jest na bardzo wysokim poziomie. Mamy wielu wspaniałych i ambitnych fryzjerów oraz stylistów, co jednak nie zmienia faktu, że świat zmienia się dynamicznie. A to oznacza, że nieustannie trzeba się rozwijać i szkolić, bo bez tego – łatwo zostać w tyle.