Społeczność fryzjerska Davines podarowała naturze kolejny las! 21 października w okolicach Kudowy-Zdroju marka świętowała wielki finał ekologicznej kampanii Land Keeper. Zaprzyjaźnieni styliści marki już po raz 9. posadzili różne gatunki drzew. W tym roku akcja miała szczególny, emocjonalny wymiar, ponieważ uczestnicy znaleźli się na terenach, które doświadczyły tragicznych skutków powodzi. Fryzjerzy Davines, we współpracy z Klubem Gaja, znaleźli dom dla 2 100 sadzonek, w tym buków zwyczajnych, dzikich jabłoni i grusz, wspierając odbudowę lokalnych lasów i przyczyniając się do poprawy różnorodności biologicznej regionu.
Tradycja, która buduje zrównoważoną przyszłość
Kampania Land Keeper, dotychczas znana pod nazwą Sustainable Beauty Day, to długoletnia tradycja Davines, która angażuje klientów włoskiego producenta w działania na rzecz ochrony środowiska. Od 2016 roku społeczność marki posadziła ponad 32 tysiące drzew. To świadectwo zaangażowania Davines w budowanie zrównoważonej przyszłości, w której dbałość o środowisko naturalne idzie w parze z działalnością biznesową.
W cieniu powodzi
Tegoroczna kampania Land Keeper w Kudowie-Zdroju miała wyjątkowy charakter. Fryzjerzy biorący udział w wydarzeniu mieli okazję na własne oczy zobaczyć tereny, które zostały dotknięte powodzią. Stanowiło to wyraźne przypomnienie o potężnej sile natury, jak również o kluczowym znaczeniu działań proekologicznych – nie tylko w kontekście ochrony klimatu, ale także w trosce o przyszłe pokolenia. Drugiego dnia styliści i pracownicy Davines postanowili wesprzeć mieszkańców okolic Lądka-Zdroju, którzy mocno odczuli skutki tegorocznych powodzi. Uczestnicy akcji mieli zaszczyt wnieść swój wkład i choć w niewielkim stopniu wesprzeć lokalną społeczność, angażując się w prace porządkowe.
Jesteśmy konsekwentni w swoich działaniach
Land Keeper to nie jedyna tegoroczna inicjatywa ekologiczna marki Davines. W czerwcu fryzjerzy wzięli udział w projekcie Ocean Keeper, którego celem było sprzątanie plaż na Helu, aby zwrócić uwagę na ważką kwestię ochrony wód. Dzięki takim przedsięwzięciom marka konsekwentnie realizuje swoją misję wspierania zrównoważonego rozwoju, angażując się w praktyczne działania na rzecz ochrony przyrody.