TRANSFORMANIA uwalnia kreatywność, cyfrowe mistrzostwa i współpracę

47

Goldwell był gospodarzem Transformanii – swojego nowatorskiego wydarzenia w zakresie podnoszenia kwalifikacji w mediach społecznościowych dla globalnej społeczności profesjonalistów marki zajmujących się kolorem, w samym sercu Berlina w Niemczech, w dniach od 29 do 30 października 2024 r. Pierwsze wydarzenie marki nt. mediów społecznościowych poświęcone było rozwijaniu umiejętności cyfrowych i obsługi mediów społecznościowych. Na tle industrialnego miejsca „Quantum Oddity Gallery” uczestnicy byli motywowani do podnoszenia kwalifikacji dzięki ekspertom branżowym i wizjonerskim mówcom. Mieli możliwość zanurzyć się w oszałamiającym świecie swoich ulubionych marek koloryzacyjnych Goldwell, Topchic, w tym Topchic Zero, Elumen i Colorance, w tym Light Dimensions. Estetica była tam, aby opowiedzieć Ci wszystko z pierwszej ręki!

DWA DNI WYPEŁNIONE CYFROWYM MISTRZOSTWEM, KREATYWNOŚCIĄ I NETWORKINGIEM

Dwa dni oferowały mnóstwo okazji do nawiązywania kontaktów z innymi twórcami stylistami, innymi kreatywnymi profesjonalistami i liderami myśli w branży mediów społecznościowych i fryzjerskiej.

Dzień 1 skupiał się na wiedzy i doskonaleniu umiejętności w zakresie mediów społecznościowych z głównymi mówcami, którzy prowadzili publiczność przez tworzenie treści, opowiadanie historii, budowanie marki osobistej, a także strategie i spostrzeżenia dotyczące mediów społecznościowych. Poruszono również ważny temat zdrowia psychicznego, dzięki czemu publiczność była przygotowana do wzmocnienia swojej obecności w mediach społecznościowych. Sesje główne obejmowały „Moc opowiadania historii i budowania marki osobistej” z Jacobem Khanem; „Wnioski i strategie wykorzystania obecności w mediach społecznościowych” z Carstą Marią Müller; „Utrzymywanie zdrowych relacji z mediami społecznościowymi” z Pauline Stockmann; i „Przyszłe trendy w mediach społecznościowych dla fryzjerów” z Benem Liftonem z Contentkweens. Sesje podkreślały konieczność pozostawania na czasie w dzisiejszym zaciekle konkurencyjnym świecie mediów społecznościowych.

Dzień 2 był poświęcony tworzeniu treści, a wydarzenie stało się praktyczne, gdy twórcy stylów połączyli siły w „tag-teamach”, aby przekształcić włosy modelek, tworząc oszałamiającą metamorfozę koloru opartą na aktualnych trendach kolorystycznych w mediach społecznościowych. Oczywiście każdy krok tej transformacji został uchwycony w angażującej treści dla platform mediów społecznościowych – wysokiej jakości treści własnych, jak również organicznie generowanych treści zarobkowych.

Transformania okazała się przełomowym doświadczeniem dla utalentowanej społeczności kolorystów Goldwell, w którym w piękny sposób połączono sztukę koloryzacji, tworzenie treści i podnoszenie kwalifikacji cyfrowych w swobodnej atmosferze networkingu.