Zapowiadany trendbook Akademii Stylizacji Zarostu, czyli poradnik dla wszystkich szukających porad i inspiracji dotyczących męskiego zarostu, jest już dostępny. Trendbook można ściągnąć za darmo w postaci e-booka tutaj.

XXI wiek to czas indywidualistów, dlatego coraz więcej mężczyzn dookreśla siebie i uwypukla swoje atuty, stylizując zarost. Jednak jeszcze nie wszyscy panowie odkryli potencjał tkwiący w zaroście i nie wszyscy wiedzą jak go do siebie dopasować i odpowiednio o niego zadbać w domowych warunkach, nie spędzając przed lustrem kilku godzin. Z myślą o takich mężczyznach powstał trendbook Akademii Zarostu – źródło inspiracji i fachowe porady know-how. Poradnik jest dostępny do ściągnięcia w postaci bezpłatnego e-booka tutaj.

W trendbooku znaleźć można porady barbera Akademii Stylizacji Zarostu, Wojtka Golika, dotyczące m.in. profesjonalnej pielęgnacji zarostu w domu i wykorzystania produktów do stylizacji marki Philips. W poradniku panowie znajdą np. odpowiedź na pytanie jak wybrać odpowiedni trymer. W dalszej części trendbooka znajdują się wskazówki dotyczące wykonania stylizacji krok po kroku, które zostały podzielone wg typów zarostu: dla długiej, dla średniej brody oraz dla krótkiego zarostu. Wśród 35 różnorodnych stylizacji każdy może więc znaleźć coś dla siebie.

Ważną częścią trendbooka są także metamorfozy uczestników Akademii Stylizacji Zarostu, które mogą posłużyć jako inspiracja. Nad wizerunkiem i ubiorem uczestników czuwał projektant, Dawid Woliński. Przygotowane przez Dawida gotowe rozwiązania idealnie łączą stylizację zarostu i strój, które razem jeszcze bardziej podkreślają cechy charakteru i osobowość mężczyzny.

O spółce Royal Philips
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) to lider w dziedzinie technologii medycznych. Naszą misją jest zmienianie życia ludzi na lepsze i pomaganie użytkownikom naszych produktów w uzyskiwaniu lepszych efektów na wszystkich etapach procesu ochrony zdrowia, poczynając od prowadzenia zdrowego trybu życia, po profilaktykę, diagnostykę, leczenie i opiekę domową nad pacjentem. Wykorzystujemy zaawansowane technologie oraz dane z badań klinicznych i opinie konsumentów, by dostarczać zintegrowane rozwiązania. Firma jest liderem w dziedzinie diagnostyki obrazowej, leczenia opartego na technikach obrazowania, monitorowania pacjentów oraz informatyki medycznej, a także w obszarze ochrony zdrowia i opieki domowej. Philips posiada siedzibę w Holandii i zatrudnia około 69 000 pracowników oraz oferuje swoje produkty i usługi w ponad 100 krajach na całym świecie. Sprzedaż produktów firmy z portfolio technologii zdrowotnej osiągnęła w 2015 r. wartość 16,8 mld euro. Aktualne informacje o spółce Philips publikowane są na stronie www.philips.com/newscenter