Glamour czy street?
Styliści Trendy Hair Fashion trzymają rękę na pulsie. Najlepsi w Polsce kreatorzy fryzur dobrze wiedzą, co w modzie piszczy. Tym razem rzucili kolejne wyzwanie, na które odpowiedzieli młodzi, pełni pomysłów, a przede wszystkim odważni fryzjerzy. Stworzyli prace, w których połączyli dwa style. Tym samym udzielili odpowiedzi, co jest w tym sezonie na topie. Poznajmy najlepsze propozycje.
Trendy Hair Fashion to marka, która jest znana nie tylko w Polsce, ale także na świecie. Na rynku istnieje od 28 lat, lecz nie osiada na laurach. Cały czas się rozwija i zaskakuje pomysłami. Nagroda, która została wręczona 10 października w klimatycznych wnętrzach Starej Zajezdni na Kazimierzu w Krakowie, należy do jednych z nich. Jest ona szczególnie pożądana wśród fryzjerów z wyobraźnią. Nic dziwnego. To dla wielu z nich szansa na rozwój. To wszystko daje udział w największym na świecie konkursie fryzjerskim, który odbywa się co roku w Japonii.
Hair Revolution 2016
Ta niedziela (09.10.2016) na długo zostanie w pamięci około 350 gości gali finałowej Trendy Hair Revolution 2016. Zobaczyli widowisko, które każdemu z nich zaparło dech w piersi. Choreografię do niego przygotował Agustin Egurrola. Pokazy fryzur otrzymały dzięki temu świeżą i nowoczesną oprawę. Galę poprowadziła dziennikarka Joanna Horodyńska.
W samym sercu grodu Kraka pojawiły się osoby znane z pierwszych stron gazet, ale nie tylko. Na finale największego konkursu fryzjerskiego w Europie zauważaliśmy także Naoki Yoshiharę, twórcę prestiżowej marki Ash, która podbija azjatycki rynek oraz przedstawicieli marki Schwarzkopf Professional, która była współorganizatorem wydarzenia. Nie zabrakło także Anny Kulec-Karampotis, międzynarodowej ambasadorki marki Schwarzkopf Professional. To właśnie za sprawą dyrektor kreatywnej Trendy Hair Fashion powstał konkurs dla fryzjerów. W myśl zasady, że warto działać i tworzyć. Kolejna odsłona Hair Revolution ujawniła nowe talenty. Jurorzy wyłonili 15 prac, które ich zdaniem były najlepsze i które najlepiej wpisały się w temat tegorocznego konkursu „Glamour czy Street?”. Wygrała propozycja Agnieszki Kujawińskiej z Poznania. To właśnie ona wyjedzie do Japonii, aby wziąć udział w prestiżowym, największym na świecie konkursie fryzjerskim Danks Contest.
Wielkie wrażenie zrobił także filmik, w ramach dodatkowej kategorii, nagrany przez ekipę Trendy Hair Fashion w Katowicach. Jej materiał wideo spotkał się z ciepłym przyjęciem.
Nagrody przyznało jury w składzie:
Kinga Korta – projektantka biżuterii, Teiji Ishizawa – twórca teamu kreatywnego marki Ash, Christos Michailides – stylista fryzur dbający o wygląd modelek i gwiazd, Denis Dituri – jeden z najlepszych stylistów fryzur ze Stanów Zjednoczonych, Paulina Smaszcz-Kurzajewska – dziennikarka i prezenterka telewizyjna.
LAUREACI HAIR REVOLUTION 2016
I miejsce AGNIESZKA KUJAWIŃSKA – Poznań
II miejsce ANETA SOCHA – Cieszyn
III AGNIESZKA MIETŁA – Oświęcim
WYRÓŻNIENIA:
SYLWIA KARPOWICZ – Pszczyna
KATEŘINA SLOVÁKOVÁ – Brno
KRZYSZTOF PILCH – Skoczów
Polsko-greckie Hairyty
W trakcie gali poznaliśmy także osoby, które otrzymały wyjątkową statuetkę. Hairyty, bo tak nazywa się nagroda, trafiły do tych, którzy w sposób znaczący przyczynili się do rozwoju Trendy Hair Fashion. Trofea zdobyli: Naoki Yoshihara, Iwona Skiba (związana z THF od 1989 roku) oraz Barbara Sanetra (właścicielka salonu w Żywcu).
Trendy Hair Fashion to połączenie polskiej pracowitości i talentu z grecką estetyką i wartościami.
– To więź w wielopokoleniowej współpracy, która pozwala nam czuć się rodziną. To właśnie wtedy możemy maksymalnie rozwinąć skrzydła, gdy mamy poczucie wsparcia, miłości i wiary. Postanowiliśmy te wartości zmaterializować, nadać im kształt, podkreślić ich znaczenie. Uosobieniem wszystkiego stały się Hairyty – tłumaczy ustanowienie nagrody Anna Kulec-Karampotis. – To trofea, które swoją inspirację czerpią z antycznych bogiń wdzięku, piękna i radości. Od teraz, każdego roku, będziemy przyznawać wyróżnienia zaprojektowane przez światowej klasy artystę Adama Martinakisa. Changeable, Create a Creative, Kindness to trzy kategorie, których znaczenie nadają greckie Charyty – opiekunki kwitnącego życia, radości towarzyskiej oraz wdzięku i piękna – dodaje.
Wyjątkowe więzi
Więzi, ponad podziałami, można także dostrzec w filozofii sygnowanej przez Schwarzkopf Professional. Jej założenia zostały przedstawione gościom gali. Magdalena Wieczorek, dyrektor marketingu Schwarzkopf Professional, zaprezentowała innowację Strong Bonds – usługi oparte na tworzeniu wiązań.
Strong Bonds to także więzi, których nic nie jest w stanie przerwać. To nie tylko zdrowe i mocne włosy. To także relacje przyjaźni i zrozumienia, jakie istnieją między stylistą fryzur a klientem. To porozumienie ponad granicami, które idealnie wpisuje się w działalność Trendy Hair Fashion.