Davines & Tomaotomo

780
Davines i Tomaotomo

 

Długofalowa współpraca Davines i Tomaotomo stała się faktem. Od 2017 r. włoska marka profesjonalnych kosmetyków do stylizacji, koloryzacji i pielęgnacji włosów jest wyłącznym partnerem fryzjerskim pokazów kolekcji Tomasza Olejniczaka.


Tomasz Olejniczak – Tomaotomo
jest projektantem bezkompromisowym, ale i konsekwentnym w realizacji swojej wizji tego jak powinna wyglądać kobieta. Już od ponad pięciu lat w każdej swojej kolekcji podkreśla to, co kobiece, delikatne, zmysłowe. Wśród miłośniczek stylu Tomaotomo znajdują się polskie gwiazdy np.: Justyna Steczkowska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Katarzyna Zielińska, Barbara Kurdej-Szatan, Weronika Książkiewicz, Edyta Olszówka, Katarzyna Bujakiewicz, Omenaa Mensah, Patrycja Kazadi.

Davines i TomaotomoDavines z kolei stawia na piękno – zarówno zewnętrzne, jak i to wewnętrzne piękno ludzkie, które każe nam dokonywać wspaniałych czynów, na etykę w działaniu i miłość do natury oraz sztuki.
Markę wybierają kobiety i fryzjerzy, którzy poszukują naturalnych formuł kosmetyków i którzy cenią proekologiczne podejście.

Od 2017 r. oba brandy połączyły siły. W efekcie – najlepsi fryzjerzy i styliści współpracujący z Davines zaprojektują i stworzą fryzury modelek podczas pokazów kolekcji Tomaotomo.

Pierwszym wspólnym projektem jest także walentynkowy T-Shirt, który wyraża nadrzędną wartość obu marek zawartą w haśle „Wspieram piękno” – „I Sustain Beauty”. T-Shirt został przyozdobiony przypinkami, które pozwolą „przenieść się w czasie” do szalonych lat 90. Można go nabyć w butiku Tomaotomo.
Kolejnym krokiem będzie przygotowanie pokazu kolekcji Tomasza Olejniczaka na sezon wiosna/lato 2017.

Davines – włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w 85 krajach świata. Dyrektorem artystycznym marki jest Angelo Seminara – czterokrotny zdobywca wyróżnienia British Hairdresser of the Year, współpracujący z największymi projektantami. Angelo zdobył międzynarodową sławę dzięki swojej pracy za kulisami wybiegów w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie oraz Mediolanie, jak również poprzez współpracę z domami mody, m.in.: Chanel, Hermes, Dolce&Gabbana czy Vivienne Westwood.

Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – Davines uczestniczy w projekcie Zero Impact Life Gate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.
Więcej informacji: www.davines.com/pl oraz www.facebook.com/davinespolska