Akademia Versum podpowiada, jak zdobyć więcej klientów z polecenia

984

 

Króluje przeświadczenie, że gdy klient jest zadowolony z usług salonu – poleca go. Trudno polemizować z tym faktem. Wyobraźmy sobie jednak o ile większe mogłyby być efekty polecania, gdyby klienci zostali do tego odpowiednio zachęceni.

Zadowoleni klienci polecający usługi ulubionego salonu urody to najlepsza forma promocji. Jednak wielu specjalistów nie czuje się komfortowo prosząc swoje klientki o taką “przysługę”. Obawiają się, że sprawią wrażenie nieprofesjonalnych lub mających problem z zapełnieniem grafiku.

Czy faktycznie istnieje takie ryzyko? Jakie metody warto wykorzystać, aby zdobyć więcej klientów z polecenia? Jaką ofertę dla nich przygotować i w jaki sposób nagradzać polecających?

W Akademii Versum pojawił się właśnie pomocny materiał opracowany przez Martę Fiłoń – aktywnego trenera z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania pracownikami w salonach urody i spa. Specjalistka sugeruje w jaki sposób skutecznie zachęcać klientów do polecania salonu oraz jak przygotować ofertę dla klientów z polecenia.

Nowa lekcja jest dostępna pod linkiem: http://www.akademiaversum.pl/wiecej-klientow-polecenia