Zwycięstwo w Japonii! Magazyn Estetica otrzymuje nagrodę Global Press Award na Międzynarodowym Kongresie Intercoiffure

22 edycja Światowego Kongresu Intercoiffure Mondial Fashion odbyła się w Osace, gdzie japoński duch spotkał się z międzynarodową Elitą światowego fryzjerstwa.

Intercoiffure Mondial to najbardziej prestiżowa organizacja profesjonalnych fryzjerów na świecie i jest odpowiedzialna za organizację specjalnego World Congress przeznaczonego dla tych, którzy nie tracili fascynacji i obsesji na punkcie włosów. Obejmuje to również prasę, a w tym roku Estetica International Network otrzymała najbardziej pożądaną nagrodę Global Press Award przyznaną przez INTERCOIFFURE MONDIAL – nagrodę dla wszystkich ludzi na całym świecie, która codziennie celebrują fryzjerstwo z ESTETICA.

Intercoiffure Mondial Prezydent Klaus Peter Ochs wręczył Sergi Bancells, Dyrektorowi Generalnemu ESTETICA USA, Hiszpanię i Amerykę Łacińską piękne trofeum jako reprezentantowi 22 międzynarodowych edycji na całym świecie Estetica International Network. Dla miłośników branży fryzjerskiej: nagrodą jest reprodukcja słynnej rzeźby „La Lionne”, stworzonej w 1963 roku przez legendarnego fryzjera Guillaume.

NAJLEPSZY MAGAZYT MODY FRYZERSKIEJ W ŚWIECIE
„Estetica to największa sieć magazynów fryzjerskich z ponad 20 edycjami na całym świecie” – powiedział Klaus Peter Ochs. „Estetica International Network i jego wydawca Roberto Pissimiglia zawsze były cennym partnerem Intercoiffure Mondial w naszej misji na przestrzeni lat”.

Historia Estetica rozpoczęła się w marcu 1946 roku, kiedy Mino Pissimiglia założył magazyn w Turynie (Włochy). Te piękne strony wkrótce stały się najbardziej szanowanym magazynem w włoskim przemyśle fryzjerskim, a później podbijającym rynki światowe. W 1958 r. czasopismo dotarło do Japonii, w latach 1962-63 dotarło do Peru, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu, a w 1977 r. Uruchomiono międzynarodową wersję włoską / angielską. W marcu 1991 r. ogłoszono projekt Estetica International Network z wydaniami lokalnymi. Obecnie ukazuje się w 22 wersjach ESTETICA jest obecna w ponad 60 krajach, a ich nakład każdego wydania wynosi 300 000 egzemplarzy.