Minione targi przyciągnęły kilkanaście tysięcy specjalistów z branży fryzjerskiej i kosmetycznej.  Uczestnicy oprócz udanych zakupów wynieśli niezapomniane wspomnienia oraz mnóstwo inspiracji do wykorzystania w 2017 roku!

Targi LOOK i beautyVISION to największe w Polsce wydarzenie fryzjersko-kosmetyczne. Podczas minionej edycji swoją ofertę kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych, akcesoriów oraz wyposażenia salonów pokazało blisko 400 marek. Na wydarzeniu wystąpili znani fryzjerzy, którzy przedstawili publiczności trendy na lata 2017-2018. Uczestnicy imprezy zobaczyli w akcji m.in. Roberta Wypycha, duet Andrzeja Wierzbickiego i Tomasza Schmidta, a także stylistów marek Moroccanoil, Goldwell czy Montibello.

Wyglądaj jak gwiazda
Wydarzenie odwiedziły gwiazdy show businessu, które promowały nowe kolekcje wystawców. Na stoisku Semilac można było spotkać się z Margaret i Rafałem Maślakiem, markę Neess reprezentowała Cleo, firmę ChiodoPro  odwiedziła Edyta Górniak, Michał Szpak zaśpiewał dla fanów marki Nails Company, zdjęcie z Agnieszką Kaczorowską można było zdobyć na ekspozycji Peggy Sage, a Natalia Siwiec rozdawała autografy u Indigo. Obecność znanych twarzy nie odciągała jednak od zakupów – kolejki do celebrytów były równe tym, które ciągnęły się do kas.

Ucz się od najlepszych
Targi są doskonałą okazją do zapisania się na profesjonalne szkolenia, w których można podszlifować swój warsztat. Seminaria look&learn z zakresu strzyżenia, koloryzacji i trendów poprowadziły w tym roku marki Artègo, KEMON, a także Akademia Maniewski. Po wysokiej frekwencji można stwierdzić, że zainteresowanie na tego typu warsztaty wciąż rośnie. Osoby odwiedzające targi doceniły też pokazy stylizacji organizowane na stoiskach wystawców. Dzięki krótkim prezentacjom cenionych fryzjerów można było podejrzeć jaki efekt można osiągnąć w oparciu o konkretny produkt.

Nagrody dla najlepszych fryzjerów
Konkurs KREATOR jak zawsze przyciągnął tłumy fanów innowacyjnych rozwiązań. Nic dziwnego – w rywalizacji biorą udział odważni fryzjerzy o wielkiej wyobraźni. Styliści zmierzyli się w kilku konkurencjach:  spontanicznej stylizacji wykonywanej na nieznanej wcześniej modelce, fryzurze artystycznej, stylizacji dziecięcej, fryzurze dla seniora oraz nowoczesnej fryzurze damskiej i męskiej. Nagrodę Prezesa o wysokości 5 tys. zł otrzymał Paweł Kucharczyk, jednoczesny zwycięzca kategorii NEW LOOK męski o tematyce gotyk. Pierwsze miejsce w pozostałych kategoriach KREATORA zajęli: Sebastian Curyło (kategoria Beauty LIVE), Aleksandra Kobiella (KIDS CRAZY HAIR), Patrycja Grzempowska (FOREVER YOUNG), Paweł Jaglarz (NEW LOOK DAMSKI) i Marta Kaźmierczak (Art&Hair). Drugiego dnia w strefie konkursowej można było podejrzeć przy pracy uczestników (juniorów i seniorów) Otwartych Mistrzostw Polski Master of Beauty we fryzjerstwie męskim, damskim, przedłużaniu oraz zagęszczaniu włosów, a także barberingu. Uczestnicy, którzy stanęli na podium wykazali się znajomością najnowszych trendów, doskonałą techniką i precyzją.

W tym roku do listy konkursów targów LOOK i beautyVISION dołączył plebiscyt Mistrzowie Urody, który został zorganizowany przez wydawnictwo Polska Press dla salonów z województwa wielkopolskiego, kujawsko-pomorskiego i lubuskiego. Zgodnie z zasadami na podium stanęły osoby z największą liczbą głosów oddanych przez klientów.

Piękno ma wiele twarzy
Organizatorzy wydarzenia postanowili zorganizować wraz z fundacją „Nigdy nie jest za późno” pokaz osób z niepełnosprawnościami. Na scenie głównej modelki i modele podczas układów tanecznych prezentowali na scenie fryzury, makijaże oraz wyjątkowe stroje. Celem inicjatywy było pokazanie zgromadzonej publiczności, że  prawdziwe piękno to stan umysłu i wrażliwości, który jest niezależny od stopnia sprawności. Pokaz miał przypomnieć, że osoby z zespołem Downa oraz niepełnosprawne ruchowo mają wiele powodów do tego, aby czuć się i wyglądać pięknie.

Wielkie testowanie produktów
Na targi LOOK&beautyVISION blogerzy czekają z niecierpliwością przez cały rok. Dzięki takim eventom mają okazję pokazać i przetestować produkty, które jeszcze są niedostępne na rynku. Organizatorzy w ramach spotkania Blog Beauty Day zaprosili grupę 50 blogerów, aby wspólnie mogli poznać nowe kosmetyki topowych firm, ale też młode marki z doskonałym składem, które dopiero zaczynają być rozpoznawane przez klientów. Linki do blogów, a także fotorelacje, filmy z targów i wyniki konkursów znajdziecie na stronach organizatora: www.look.mtp.pl oraz www.beautyvision.mtp.pl.
Dziękujemy wystawcom za piękne stoiska i przygotowane atrakcje, a zwiedzającym za tak liczne przybycie.

LOOK 2017

LOOK BEAUTY VISION 2017 LOOK BEAUTY VISION 2017 fotobueno_LOOKbeautyVISION_22.04.2017_druk (113) fotobueno_LOOKbeautyVISION_22.04.2017_druk (120) fotobueno_LOOKbeautyVISION_22.04.2017_druk (309) fotobueno_LOOKbeautyVISION_22.04.2017_druk (323) fotobueno_LOOKbeautyVISION_22.04.2017_druk (324)