Ostatnie miesiące to dla Goldwell czas wizerunkowych zmian. Stylizacja StyleSign oraz pielęgnacja Dualsenses zyskały nowe opakowania, zapachy, formuły. Zmiany te zostały bardzo dobrze przyjęte przez gości targów.
Swoimi opiniami na temat nowego wizerunku produktów odwiedzający dzielili się w strefie handlowo-konsultacyjnej. Mogli w niej porozmawiać o warunkach współpracy, dowiedzieć się o technologii poszczególnych produktów, poznać kompleksową ofertę koloryzacji, szkoleń oraz zaznajomić się z planami marketingowo-PR-owymi marki na najbliższe miesiące.
Przez dwa targowe dni na stoisku pracowali instruktorzy Goldwell, którzy prezentowali na modelkach i gościach targów możliwości StyleSign. Efektem ich występów były kolejki do stoiska sprzedażowego, gdzie w atrakcyjnych cenach można było zakupić nie tylko produkty do stylizacji, ale także cały segment pielęgnacyjny.
W niedzielę stoisko odwiedziła Dobrawa Piękos-Szymańska, niekwestionowany top szkoleniowy w Polsce. Promowała szkolenia, które na wyłączność prowadzi dla firmy JBS (generalnego dystrybutora Goldwell w Polsce). Kolejka do Dobrawy nie malała przez kilka godzin. W czasie gdy Dobrawa udzielała informacji na temat szkoleń, na scenie głównej instruktorzy Goldwell przedstawili porywającą kolekcję trendów Color Zoom 2017. Feeria barw na kostiumach i włosach, absolutnie zachwycające uczesania i niezwykła dynamika pokazu zostały nagrodzone gromkimi brawami.
Fot. Arkadiusz Obszyński