Ogromne wizualizacje z portugalską supermodelką Sarą Sampaio, nową Ambasadorką Moroccanoil, z daleka zapraszały do odwiedzenia stoiska izraelskiej marki.
Goście Targów LOOK zdążyli już przyzwyczaić się do tego, że stoisko Moroccanoil to zawsze uosobienie elegancji i klasy samej w sobie. Przemyślanie zaprojektowane, z wydzieloną częścią pokazową, sprzedażową i handlową, zachęca do odwiedzin i pozostania znacznie dłużej niż na innych.
W tym roku na każdego gościa czekały piękne, materiałowe, turkusowe torby z logo Moroccanoil z „olejkową” zawartością – w każdej bowiem znajdował się flagowy produkt marki, Kuracja Oryginalna oraz Kuracja Light. Na stoisku Moroccanoil przez cały czas pracowali styliści Moroccanoil pod dowództwem Rafała Krajewskiego, edukatora JBS Optima/Moroccanoil oraz Francka Pereza, międzynarodowego stylisty Moroccanoil. Tworzyli uczesania z wybiegów wielkich domów mody oraz fryzury gwiazd Hollywood. Prezentacje spotkały się z niezwykle sympatyczną reakcją publiczności, która dopytywała stylistów o szczegóły powstawania konkretnych uczesań.
Niedziela to tradycyjnie spektakularny pokaz Moroccanoil na scenie głównej. – W tym roku Rafał, Franck i Moroccanoil Education Team Polska przygotowali pokaz „Dynamic Hairdo” – mówi Żaneta Tymińska, Opiekun Marki w Polsce. – Styliści zaprezentowali uczesania z rozchwytywanej na szkoleniach New York Collection. Pokazali jak bawić się fryzurami, jak wykreować dynamiczne przekształcenia oraz jak szybko stworzyć wielowymiarowe fryzury, pełne modnej w tym sezonie tekstury – tłumaczy Tymińska.
Fot. Kamil Hadyński oraz Wojtek Rosik
Produkty Moroccanoil są dostępne wyłącznie w wysokiej jakości salonach fryzjerskich. W Polsce oficjalnym dystrybutorem tej marki jest JBS OPTIMA sp. z o.o. sp. k. z Gdańska.