Trzecia edycja Davines i Kampania „Komfort” poświęcona pięknu.
Grupa Davines została założona w Parmie w 1983 roku przez rodzinę Bollati, która jest włoską firmą działającą na rynku włoskim, działającą w profesjonalnych gabinetach pielęgnacji włosów i pielęgnacji skóry. Wewnętrzne laboratoria badawcze koncentrują się na rozwoju wysokiej jakości produktów łączących ducha artyzmu i szacunku dla ludzi i środowiska naturalnego.

fiumi d acqua viva co winner

Piękno i Zrównoważony rozwój współgrają w perfekcyjnej harmonii w każdej dziedzinie jej działalności, a główną wagę Beauty at Davines i [strefa komfortu] podkreślają wspólnym projektem: trzecia edycja kampanii I Sustain Beauty. Firma zwraca się do międzynarodowej społeczności fryzjerów, kosmetyczek i klientów, aby tworzyli projekty – celem promwania  pozytywnego wpływu na naszą planetę i utrzymania ideału piękna we wszystkich formach. Czy piękno może uratować świat? To z pewnością może być lepszym miejscem i stać się narzędziem systematycznej zmiany, poczynając od małych gestów i inicjatyw, które przynoszą najlepsze i najpiękniejsze strony dla  wszystkich.

Podczas dwóch pierwszych edycji uruchomionych w 2014 i 2016 r. zebrano ponad 170 projektów, z udziałem pochodzących z wielu krajów: Stanów Zjednoczonych, Szwecji, Australii, Wietnamu, Kostaryki, Włoch i Republiki Południowej Afryki i są one prezentowane na stronie internetowej www.isustainbeauty.com. Każdy projekt, opowiadany jest przez obrazy, filmy i krótki opis inicjatywy, udowodnia, że można tworzyć, chronić i promować piękno dzięki woli i osobistemu zaangażowaniu tych, którzy wierzą w tę wartość i wspierają ją nawet poza swoim własnym zawodem. Obejmują one projekty pięknych profesjonalistów, którzy wykraczają poza sferę własnych umiejętności w celu uzyskania wymiernych wkładów ogromnego potencjału, zdolnych do generowania komunikacji ustnej i pozytywnych wpływów.

Opisuje to dwóch współzawodników ostatniej edycji kampanii, które są pełnoprawnymi uczestnikami trzeciej edycji, która ma się rozpocząć: poniedziałek w Racine’s, projekt z Stanów Zjednoczonych z salonu Racine, wspiera Chorych na raka, dając następnie bezpłatną opiekę kosmetyczną i estetyczną: masaże, lekcje jogi, porady dotyczące makijażu oraz wsparcie psychologiczne. W ciągu kilku lat projekt ten stał się siecią 13 salonów, zdolnych pomagać ponad 6000 osobom.
Drugi projekt, Fiumi D’acqua Viva Onlus, pochodzi z organizacji non-profit włoskiego spa Lamezia Terme, która pomaga młodym ludziom w wieku od 13 do 25 lat przezwyciężyć kwestie braku poczucia własnej wartości , Integracji, zastraszania i anoreksji z centrum rekreacyjnym stworzonym bezpośrednio w spa.
Obydwaj zwycięzcy otrzymali nagrodę w wysokości 10.000 euro na zakup materiałów i wyposażenia, które będą wykorzystywane do kontynuowania dalszych działań, które zostały osiągnięte.

Warto wspomnieć także peruwiański projekt Without Boundaries autorstwa Salvatore Giaquinta, zwycięzcę pierwszego wydania I Sustain Beauty. Ten projekt powstał z chęci stworzenia programu szkoleniowego poświęconego kobietom, które żyją w ubóstwie, w bardzo potrzebującym obszarze na obrzeżach Limy. W tej szkole, całkowicie sfinansowanej przez Salvatore’a, uczą się podczas wykładów teoretycznych, a także poprzez praktyczne ćwiczenia fryzjerskie i koloryzaję. Nie tylko ten projekt uczy zawodu, tworząc okazję do wejścia na rynek pracy, buduje także fundament dla lepszego społeczeństwa.

Trzecia edycja I Sustain Beauty oficjalnie rozpocznie się 15 czerwca i do końca marca 2018 r. Zostanie otwarta na stronie www.isustainbeauty.com, aby zebrać projekty i nadal inspirować profesjonalistów do tworzenia małych i większych działań o nieocenionej wartości.

Więcej informacji: www.isustainbeauty.com
Isustainbeauty@davines.it

home-isb-com_high_w