Sophie Turner – Global Brand Ambassador Wella Professionals

1156

Coty Professional ogłasza światową gwiazdę, aktorkę Sophie Turner, jako Global Brand Ambassador dla Wella Professionals, w nowym partnerstwie, które ma na celu inspirowanie profesjonalistów do odkrywania ich prawdziwego koloru dzięki mocy transformacji.

Z 4,9 miliona zwolenników na Instagram, Sophie Turner jest idealnym poszukiwaczem kreatywnej wizji Wella Professionals. Aktorka konsekwentnie naciska na granice stylu, czyniąc nieustraszone i odważne zmiany koloru włosów. Inspiruje nie tylko jej fanów, ale także większą społeczność profesjonalistów zajmujących się pięknem. „Jestem zaszczycona, że będę twarzą Wella Professionals, która jest ikoną marki piękna, która zachęca kobiety tak, jak ja do odwagi” – mówi Sophie Turner. „Praca z nimi to wspaniała współpraca twórcza, ponieważ daje życie moim postaciom na ekranie i pozwala też na ekspresję mojej osobowości poza ekranem”.

W swojej pierwszej akcji, aby rozpocząć partnerstwo, Sophie pojawi się w kampanii letniej / jesiennej marki. Za kulisami produkcji, Wella Professionals Global Artist, Sonya Dove, współpracowała z Christian Wood, aby osiągnąć nowoczesny, młodzieńczy styl kampanii. Firma Turner wprowadzi również styl życia podpisu Wella Professionals za pośrednictwem czerwonego dywanu i już na początku 2017 r. Nosiła już wiele wyglądu z produktami EIMI. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z ogłoszenia Sophie jako Wella Professionals Global Ambassador” – powiedziała Laura Simpson, dyrektor ds. Marketingu Coty Professional Beauty. „Jest wyjątkowo utalentowaną artystką, która reprezentuje pokolenie kobiet, które lubi wyrażać siebie, nosząc wyrafinowane włosy. Wyjątkowy wygląd włosów jest możliwy tylko w salonie i przy użyciu najlepszych produktów i usług, co Wella Professionals z dumą oferuje Sophie, a także milionom kobiet i mężczyzn na całym świecie.”

W nowej roli Globalnego Ambasadora marki Turner pomoże marce wprowadzać nowe innowacje produktowe za pośrednictwem wieloetapowych kampanii reklamowych i pojawiać się będzie w globalnym marketingu, druku i reklamach cyfrowych, na wyświetlaczach sklepowych oraz w mediach społecznościowych, rozpoczynając w lipcu 2017 roku.