Filip Galas we współpracy z Davines zadbał o fryzury podczas pokazu TOMAOTOMO

1123
Fot. Marek Makowski
Fot. Marek Makowski

Prostota, minimalizm, blask – tak w skrócie można zdefiniować fryzury, które Filip Galas wraz ze swoim zespołem Freehair Team przygotował podczas pokazu najnowszej kolekcji TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak – Piano-Forte. Pokaz odbył się 21 czerwca 2017 r. w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.

Kolekcja Piano-Forte to zaproszenie do eleganckiej i bardzo luksusowej Francji. Wytworne jedwabie, ekskluzywny, szwajcarski haft, zdobne aplikacje, pióra tworzą klasyczne projekty Tomasza Olejniczaka, o intrygującym wyglądzie. Dla takiego zestawienia idealnym rozwiązaniem okazały się minimalistyczne fryzury, stworzone przez Filipa Galasa oraz jego zespół Freehair Team.
„Fryzury są tłem dla kolekcji, kolekcji, która jest bardzo bogata w swoim charakterze. Stawiamy na proste włosy i podkreślenie naturalnego połysku, w niektórych przypadkach użyjemy produktu wzmacniającego połysk, żeby włosy miały lustrzane odbicie. Fryzury raczej czyste, na włosach prostych, wygładzonych, z przedziałkiem przez środek lub na bok, w kilku przypadkach pojawił się klasyczny kucyk z tyłu głowy” – tłumaczy Filip Galas.

Zespół fryzjerski Filipa Galasa stworzyli: Ewelina Broniek, Łukasz Namięta, Izabela Raszka, Paulina Świerczyńska, Paula Wolak.

Do stworzenia fryzur styliści użyli kosmetyków Davines, m.in. Definition Mist – mgiełki nadającej połysk z linii Your Hair Assistant, mocnych lakierów oraz fluidu wygładzającego z linii More Inside, ale także olejku OI dla wykończenia fryzury i nadania jej zdrowego, pełnego blasku wyglądu.

Davines – włoski producent naturalnych kosmetyków do profesjonalnej pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Firma istnieje od 1983 r., została założona w Parmie. Początkowo działała jako laboratorium badawcze produkujące kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry na zlecenie słynnych domów mody. Firma nieustannie się rozwija. Jej siedziby mieszczą się obecnie w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu, Deventer oraz Parmie, a kosmetyki są dostępne w 85 krajach świata. Dyrektorem artystycznym marki jest Angelo Seminara – czterokrotny zdobywca wyróżnienia British Hairdresser of the Year, współpracujący z największymi projektantami. Angelo zdobył międzynarodową sławę dzięki swojej pracy za kulisami wybiegów w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie oraz Mediolanie, jak również poprzez współpracę z domami mody, m.in.: Chanel, Hermes, Dolce&Gabbana czy Vivienne Westwood.
Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – Davines uczestniczy w projekcie Zero Impact Life Gate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.
Więcej informacji: www.davines.com/pl oraz www.facebook.com/davinespolska

Fot. Marek Makowski
Fot. Marek Makowski
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
Fot. AKPA
Fot. AKPA
fot. Marek Makowski
fot. Marek Makowski
fot. Marek Makowski
fot. Marek Makowski
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA
fot. Marek Makowski
fot. Marek Makowski