Oto wytyczne dla klientów, którzy samodzielnie przygotowują kod HTML mailingów wysyłanych poprzez system mailingowy Beauty Business Partner Sp. z o.o. – wydawcę mailingów Estetica Polska oraz art of Beauty:
- Kodowanie wyłącznie przy użyciu UTF-8,
- Użycie wyłącznie znaczników <table> – nie należy używać znaczników <div>,
- Szerokość mailingu nie powinna przekraczać 600px,
- Style CSS zawsze powinny być umieszczone przy danym elemencie – inline,
- należy stosować preheadery,
- Należy zawsze definiować kolor, rodzinę i wielkość czcionki,
- Nie wolno używać znaczników <p> <h1>,
- Styl fontu należy defniować na najbliższym elemencie,
- Obrazki zawsze należy zapisywać ze stylem – border:none, display:block,
- Właściwości float, position i margin zawsze powinny być zamienione na tabelę,
- Obrazki powinny być zoptymalizowane (maksymalna waga obrazka 30 kb) i zawsze opisane atrybutem <alt>,
- Jeśli obrazki nie posiadają bezwględnego adresu url w kodzie, prosimy o przesyłanie obrazków wraz z kodem w oddzielnym katalogu skompresowanym jako .zip,
- Nie wolno używać atrybutu <rowspan>,
- Nie ma potrzeby podawania linku rezygnacji – linki są dodawane automatycznie przez webmastera Beauty Business Partner Sp. z o.o.,
- Przed wysłaniem kod do nas proszę sprawdzić poprawność kodu walidatorem kodu w3c,
- W przypadku wątpliwości proszę kontaktować się ze swoim Account Managerem w Beauty Business Partner Sp. z o.o.
Natomiast klienci, ktorzy przesyłają wyłącznie materiały graficzne w celu przygotowania kodu html do wysyłki newslettera powinni przesłać następujące materiały w jednym folderze spakowanych w foromacie .zip zawierającym:
- Plik lub pliki kreacji w formacie .jpg
- Plik/pliki graficzne powinnny mieć maksymalną szerokość: 600px (wysokość automatycznie w zależności od kreacji), rozdzielczość 72 dpi, rodzaj zapisu: .jpg zoptymalizowany do wysyłki w internecie, RGB (optimized: quality min. 60 max 80) no blur, bez profili kolorystycznych.
- Teksty, które zostały użyte w kreacji w pliku textowym z rozszeżeniem .txt
- Zestaw linków, tytułu/ów kampanii oraz proponowaną datę emisji kampanii również w pliku .txt
- Listę adresów email osób, które powinny otrzymać testy kampanii do akceptacji
Wszystkie materiały prosimy przesyłać na adres email sekretarza redakcji